Gå til innhold

Half-Life: 5 dager igjen før August er omme.

Anbefalte innlegg

[iC,09/09/2004 : 17:39]
Så det HL2 er rundt hjørnet? Hvor lenge til vil det være før det er i salg? Før høstferien vel??  :ermm:

:!: Høstferien?

Tja, vil du at jeg skal lyve, så sier jeg, JA! :D

:cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry:

lei av valve og hl2 pisse demmes.. Kunne de ik bare holde kjeft om alt mulig. De holder jo aldri noe av det de lover.. Ballemenn..

Endret av Janivars
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Av en eller annen grunn begynner jeg å gå ganske lei av Half-Life 2 uten å ha prøvd det.

Synd for deg.. Jeg får mer og mer lyst på det jo mer info som kommer.

så du begynner snart og bli mildere sinnsforvirret?

(ikke ondt ment, mener bare at hvis man ikke har en avslappet holdning til releas på dette spillet vil man etter hvert begynne å gå fra vett og forstand. hint hint meg)

Lenke til kommentar
Så det HL2 er rundt hjørnet? Hvor lenge til vil det være før det er i salg? Før høstferien vel??  :ermm:

lei av valve og hl2 pisse demmes.. Kunne de ik bare holde kjeft om alt mulig. De holder jo aldri noe av det de lover.. Ballemenn..

Herregud, hvor trege er folk i huet egentlig? De har (og jeg sier det sikkert for 1000 gang) utsatt spillet kun en (1, one, uno, eins, EN!!!!) gang og det var i fjor på denne tiden. Seriøst, dere sutrer jo verre enn de verste sutreungene jeg har sett! (og jeg har sett en del) Voks opp! Dere vil umulig kunne takle det voksne liv med en slik holdning som det der.

Folk snakker jo som om Valve SKYLDER oss ting. WTF?!

</sint>

Lenke til kommentar
Av en eller annen grunn begynner jeg å gå ganske lei av Half-Life 2 uten å ha prøvd det.

Synd for deg.. Jeg får mer og mer lyst på det jo mer info som kommer.

så du begynner snart og bli mildere sinnsforvirret?

(ikke ondt ment, mener bare at hvis man ikke har en avslappet holdning til releas på dette spillet vil man etter hvert begynne å gå fra vett og forstand. hint hint meg)

Hehe.. jeg tar det ganske rolig selv om jeg må inrømme at det er det spillet jeg har gledet meg mest til noen sinne. Så lenge de leverer et godt produkt så kan de egentlig bruke tiden de trenger.

Lenke til kommentar

Akkurat min mening om saken også!

Om de ikke hadde vært så selv sikre, og arogant, ville de ikke begynne å love ut ting om et spill, som senere skulle vise seg å komme 1 år senere!

Og uansett, de måtte jo ha løyet!

For hvis de sa at spillet skulle komme i spetember i fjor, så måtte jo det bety at de nermet seg slutt-fasen!

Og grunnen til at de var så laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaangt fra ferdig, er absolutt ikke pga hackerne! Det er bare ei unnskyldning!

Og ei dårlig ei!

Herregud, hvor trege er folk i huet egentlig? De har (og jeg sier det sikkert for 1000 gang) utsatt spillet kun en (1, one, uno, eins, EN!!!!) gang og det var i fjor på denne tiden. Seriøst, dere sutrer jo verre enn de verste sutreungene jeg har sett! (og jeg har sett en del) Voks opp! Dere vil umulig kunne takle det voksne liv med en slik holdning som det der.

Folk snakker jo som om Valve SKYLDER oss ting. WTF?!

</sint>

Dagens tåpeligste! :hrm:

De har så visst ikke lovet det bare EN gang!

Jeg kan for å nevne èt av mange eksempler...

De sa at det skulle komme i sommer 2004!

De sa "Late summer 2004" om jeg ikke husker feil (som jeg IKKE gjør!)

Så du må ikke si at de bare har utsatt det èn gang!

Det er nermere MINST 5 ganger!!!!

Og det, for meg, er uakseptabelt!

Snart tar jo HL2 igjen DUke Nukem forever i utsettelse! :!:

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
[iC,09/09/2004 : 23:01] Dagens tåpeligste! :hrm:

De har så visst ikke lovet det bare EN gang!

Jeg kan for å nevne èt av mange eksempler...

De sa at det skulle komme i sommer 2004!

De sa "Late summer 2004" om jeg ikke husker feil (som jeg IKKE gjør!)

Så du må ikke si at de bare har utsatt det èn gang!

Det er nermere MINST 5 ganger!!!!

Og det, for meg, er uakseptabelt!

Snart tar jo HL2 igjen DUke Nukem forever i utsettelse! :!:

Ikke tåpelig, sant...

Valve har bare gitt EN dato. Etter det har de sagt "late summer 2004". Bortsett fra det så har IKKE Valve kommet med noen annen uttalelse angående lansering. Så slutt med de falske anklagelsene.

Valve skylder deg ikke noe. De holder på med et spill som kan komme til å bli nok en suksess. Gamere nå til dags er altfor kravstore, slutt og klag!

Duke Nukem har også bare blitt utsatt EN gang. Det var i 1998.. Etter det så har spillet hatt statusen "When it's done".

Endret av TCi
Lenke til kommentar
Blir nok til at det blir såtte en ny dato snart som sier "late christmas 2004/early winter 2005"...

Trpr jeg også...

Og til han som spurte om jeg hadde "beviser"...

Vel, ikke annet enn min egen hukommelse, som sier meg at Valve sa først, "sommeren 2003", så ble det "september 2003", så ble det utsatt til en ukjent dato, men de valgte å si "sommeren 2004" (egentlig sa de bare "late summer" uten årstall) og så utsatte de det til "mest sannsynelig September 2004"

Så, de har bare satt èn DATO, ja, men de har lovet i hytt og pin!

Eller har jeg slått hodet VLDIG hardt mot en stein, slik at alt det jeg sier nåe er BULLSHIT?

Pytagoras: Snurra ikke rundt på golvet, men telte heller til 20 :)

EDIT:

Valve skylder deg ikke noe.

Å joda, de skylder meg så visst èn stk. HL2! Denne HL2 retail lappen ER faktisk verd noe! Om jeg ikke får det innen de neste 50 årene så går jeg til rettsak!

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar

MeTa][iC: Du tar feil.

Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen: det er en vesensforskjell på å si at man "satser på noe/jobber mot noe" og å love at spillet kommer i det angitte tidsrommet.

For at man skal kunne anse noe for et løfte, må det lyde omtrent som "spillet kommer da." eller "vi lover at det vil være ute da." Alt annet er bare statusrapporter, og selv om Valve burde holdt tyst til spillet var klart, er det bare rot når du påstår at det har lovet ditt og datt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...