Radial Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Jeg kan forsikre alle om at vi ser det når det kommer, og ikke før Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 gleder meg vilt til vi ser presse meldinga HALF LIFE 2 FINALLY FINISHED!!!! =) =) Lenke til kommentar
TCi Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 gleder meg vilt til vi ser presse meldinga HALF LIFE 2 FINALLY FINISHED!!!! =) =) Ja da skal jeg love deg folk går amokk Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 HL2 og Stalker og GTA SA er egentlig de jeg gleder meg til ... lurer på om HL2 rekker å komme før GTA SA jeg..? det kommer vel 22.10.. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 HL2 og Stalker og GTA SA er egentlig de jeg gleder meg til ... lurer på om HL2 rekker å komme før GTA SA jeg..? det kommer vel 22.10.. Det skal du ikke se bort i fra. Rockstars er utrolig flinke til å holde datoene sine. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 kommer GTA SA til PC? Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 kommer GTA SA til PC? Kommer helt sikkert en god stund etter det har kommet på psa2 vill jeg tro.. Lenke til kommentar
Biffer'n Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Jo lengre jeg venter, jo mer vil jeg ha det! Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Siden det endelig er sendt en RC til Vivendi, så kanskje det kommer snart. Håper bare Vivendi godkjenner produkte slik at vi endelig får HL2. Om ikke blir det mange som blir meget skuffet over det som skjer. Desekn, vil ha HL2 snart, har venta alt for lenge på det Lenke til kommentar
TCi Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Siden det endelig er sendt en RC til Vivendi, så kanskje det kommer snart. Håper bare Vivendi godkjenner produkte slik at vi endelig får HL2. Om ikke blir det mange som blir meget skuffet over det som skjer. Desekn, vil ha HL2 snart, har venta alt for lenge på det De har ikke sendt en RC til Vivendi ennå. Siste Doug Lambardi sa er at de regnet med å levere en RC til Vivendi rundt 15 september, fremdeles 7dager igjen. Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 GTA er bare en fjert i horisonten i forhold til HL2 :!: HL er så mye bedre enn GTA, ble lei når GTA kom i 3d, var stilig med toeren, men ikke etter det.. noen som vet når man kan kjøpe HL2 i vanlige butikker? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 (endret) jeg syns GTA 3 og VC er dritfett jeg!! seff ikke like kult som når det kom men er fremdeles fett og GTA SA (mente til PS2 ) blir sikkert mongis kult!! myye større enn VC og alt er forbedra, gleder meg og det blir sikkert ikke utsatt i et års tid tipper HL2 kanskje er sluppet i Oktober jeg.. begynner å bli liten sjanse for at det kommer i september nå, da må vi se gold meldinga snart.. Endret 8. september 2004 av 2mass Lenke til kommentar
[PsyFly] Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 GTA er bare en fjert i horisonten i forhold til HL2 :!: HL er så mye bedre enn GTA, ble lei når GTA kom i 3d, var stilig med toeren, men ikke etter det.. noen som vet når man kan kjøpe HL2 i vanlige butikker? hva har du røyka gutt? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 (endret) ,09/09/2004 : 01:19] GTA er bare en fjert i horisonten i forhold til HL2 :!: HL er så mye bedre enn GTA, ble lei når GTA kom i 3d, var stilig med toeren, men ikke etter det.. noen som vet når man kan kjøpe HL2 i vanlige butikker? hva har du røyka gutt? enig Endret 9. september 2004 av 2mass Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 (endret) gleder meg vilt til vi ser presse meldinga HALF LIFE 2 FINALLY FINISHED!!!! =) =) Ja, og jeg gleder meg villt til enten: 1. Valve kommer og sier at det var en hacker som gjorde det (men i virkeligheten var det Gabe som var fyllesjuk, og ikke hadde noe å finne på ) 2. Eller til Valve kommer og sier at det ikke kommer før industri året 2005! :!: DA, min gode venn TCi, vil folk gå amokk! :!: :!: :!: Endret 9. september 2004 av MeTa][iC Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 Av en eller annen grunn begynner jeg å gå ganske lei av Half-Life 2 uten å ha prøvd det. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Av en eller annen grunn begynner jeg å gå ganske lei av Half-Life 2 uten å ha prøvd det. Synd for deg.. Jeg får mer og mer lyst på det jo mer info som kommer. Lenke til kommentar
Rash Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 [iC' date=09/09/2004 : 14:05] gleder meg vilt til vi ser presse meldinga HALF LIFE 2 FINALLY FINISHED!!!! =) =) Ja, og jeg gleder meg villt til enten: 1. Valve kommer og sier at det var en hacker som gjorde det (men i virkeligheten var det Gabe som var fyllesjuk, og ikke hadde noe å finne på ) 2. Eller til Valve kommer og sier at det ikke kommer før industri året 2005! :!: DA, min gode venn TCi, vil folk gå amokk! :!: :!: :!: enig. hvis det hender blir folk inkludert meg dritskuffa..da hadde jeg drete i hele hl2 Lenke til kommentar
Janivars Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Så det HL2 er rundt hjørnet? Hvor lenge til vil det være før det er i salg? Før høstferien vel?? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Så det HL2 er rundt hjørnet? Hvor lenge til vil det være før det er i salg? Før høstferien vel?? :!: Høstferien? Tja, vil du at jeg skal lyve, så sier jeg, JA! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå