Gå til innhold

Half-Life: 5 dager igjen før August er omme.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siden det endelig er sendt en RC til Vivendi, så kanskje det kommer snart. Håper bare Vivendi godkjenner produkte slik at vi endelig får HL2. Om ikke blir det mange som blir meget skuffet over det som skjer.

Desekn, vil ha HL2 snart, har venta alt for lenge på det :cry:

Lenke til kommentar
Siden det endelig er sendt en RC til Vivendi, så kanskje det kommer snart. Håper bare Vivendi godkjenner produkte slik at vi endelig får HL2. Om ikke blir det mange som blir meget skuffet over det som skjer.

Desekn, vil ha HL2 snart, har venta alt for lenge på det :cry:

De har ikke sendt en RC til Vivendi ennå. Siste Doug Lambardi sa er at de regnet med å levere en RC til Vivendi rundt 15 september, fremdeles 7dager igjen.

Lenke til kommentar

jeg syns GTA 3 og VC er dritfett jeg!! seff ikke like kult som når det kom men er fremdeles fett :love: og GTA SA (mente til PS2 ) blir sikkert mongis kult!! myye større enn VC og alt er forbedra, gleder meg :) og det blir sikkert ikke utsatt i et års tid :roll:

tipper HL2 kanskje er sluppet i Oktober jeg.. begynner å bli liten sjanse for at det kommer i september nå, da må vi se gold meldinga snart..

Endret av 2mass
Lenke til kommentar
,09/09/2004 : 01:19]
GTA er bare en fjert i horisonten i forhold til HL2 :!:

HL er så mye bedre enn GTA, ble lei når GTA kom i 3d, var stilig med toeren, men ikke etter det..

noen som vet når man kan kjøpe HL2 i vanlige butikker?

hva har du røyka gutt? :hmm:

enig :thumbup:

Endret av 2mass
Lenke til kommentar
gleder meg  vilt til vi ser presse meldinga

HALF LIFE 2 FINALLY FINISHED!!!!

=) =)  :yes:  :yes:  :thumbup:  :thumbup:  :dribble:  :dribble:  :w00t:  :D  :D

Ja, og jeg gleder meg villt til enten:

1. Valve kommer og sier at det var en hacker som gjorde det (men i virkeligheten var det Gabe som var fyllesjuk, og ikke hadde noe å finne på :wee: )

2. Eller til Valve kommer og sier at det ikke kommer før industri året 2005! :!:

DA, min gode venn TCi, vil folk gå amokk! :!: :!: :!:

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
[iC' date=09/09/2004 : 14:05]
gleder meg  vilt til vi ser presse meldinga

HALF LIFE 2 FINALLY FINISHED!!!!

=) =)  :yes:  :yes:  :thumbup:  :thumbup:  :dribble:  :dribble:  :w00t:  :D  :D

Ja, og jeg gleder meg villt til enten:

1. Valve kommer og sier at det var en hacker som gjorde det (men i virkeligheten var det Gabe som var fyllesjuk, og ikke hadde noe å finne på :wee: )

2. Eller til Valve kommer og sier at det ikke kommer før industri året 2005! :!:

DA, min gode venn TCi, vil folk gå amokk! :!: :!: :!:

enig. hvis det hender blir folk inkludert meg dritskuffa..da hadde jeg drete i hele hl2

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...