Gå til innhold

Half-Life: 5 dager igjen før August er omme.

Anbefalte innlegg

*RASERI*   :realmad:

hvor bor denne gabe egentli? meg + stort balltre + Gabe = HL2 gold løpet av den neste timen.

evt. du i fengsel, og valve har en grunn til å utsette spillet til januar

haha, ta første fly du Hyrlen, men tror det er litt vanskelig å treffe på Gabe. :p

tror og d hvis jeg kommer med HL2 t-skjorte og et balltre... er sikkert nr1000 i køa som står utfor valves kontor passelig forbannet. men seriøst nå er jeg lei av ventingen....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikke rart i at folk skyter hverandre over CS når man ikke takler og vente på et spills utsettelser før man vil mørbanke Gabe Newell med balltree..

Veldig sympatiske fans også, med den minste feil så er det ut på hodet og brenn i helvete med personen...

Før noen lurer, så har jeg aldri vært Gabe eller Valve fan selv.. men Steam er et godt initativ...

Lenke til kommentar
Det er ikke rart i at folk skyter hverandre over CS når man ikke takler og vente på et spills utsettelser før man vil mørbanke Gabe Newell med balltree..

Veldig sympatiske fans også, med den minste feil så er det ut på hodet og brenn i helvete med personen...

Før noen lurer, så har jeg aldri vært Gabe eller Valve fan selv.. men Steam er et godt initativ...

ærlig talt.... Man må få lov til og bli litt forbanna når et spillfirma direkte lyver til oss (sympatisk fra deres side?), tenker da spesielt på den forgie utsettelsen.

Dette er jo da ikke en utsettelse siden jeg til dags dato ikke har lest noe om at spillet skulle bli GOLD i august i noen av valves pressemeldinger. Mulig jeg tar feil....

Så var vel mer ment som en spøk fra min side... :whistle: muligens en dårlig en :cool:

Lenke til kommentar

Banke Gabe med balltre?

HVOR FA*N BARNSLIGE GÅR DET ANN Å BLI!?

At et dataspill blir utsatt er helt vanlig og det har bare vært en offisiel delay.

Blir så FORBANNA når sånne småunger som dere skal være så utakknemlige for et så bra spill! Dere bør være glade for at det eksisterer og at Valve gidder å lage det. Jeg støtter Valve og Gabe fullt ut, uten delayen hadde spillet vært MYE dårligere med masse bugs, så da hadde det blitt sutring pågrunn av det. Men når de delayer så blir det sutring pga det. Uansett så blir det masse klaging, og ettersom Valve har tatt de valgene de har så blir spillet mye bedre grafisk, i gameplay -masse bugs.

Gi meg en glassfiberstang og adressen deres så skal jeg vise dere takknemmelighet! :realmad:

Håper virkelig at det finnes noen her som viser litt respekt for Valve og deres valg og betydningen av disse.

Viser bare hvor barnslige enkelte er.

Lenke til kommentar
[iC' date=02/09/2004 : 23:02]
Men det skal bli morro å se om det kommer i år eller neste år :)

MORRO?!

Du har en fryktelig ekkel humor! :(

Jeg har ventingen i 03 friskt i minne så man kan si jeg er spent og synes det er morro å se om det kommer i år eller neste år.

Ekkel humor? nei er bare rent ekkel jeg.

Lenke til kommentar
[iC' date=03/09/2004 : 19:14]
Den som venter,venter ikke forgjeves.......

Det kan diskuteres, når det gjelder HL2 sitt tilfelle!

:roll:

Spillet ble bare annonert for knappe 15 måneder siden. Det er jo veldig lang tid. Mens f.eks. Doom 3 ble annonsert i 2000 og kom endelig i år.. så jeg vet ikke helt hvorfor du syns at HL2 tar lang tid..

Lenke til kommentar

men det kjipe med HL2 er jo at de sa flere måneder i forveien at det kom 30\09\03 og ingen sa noe om at det ble utsatt før få dager før.. de måtte jo ha visst det minst en mnd før at de ikke kom til å rekke det.. det er litt dårlig gjort.. for min del hadde det vært bedre å ikke visst om hl2 så lenge for da hadde det ikke vært så kjipt å vente! men nå tror jeg endelig det ikke er så lenge igjen, de to preloadene er vel gode tegn :yes: kanskje vi har det om en mnds tid?? :thumbup:

Endret av 2mass
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...