Gå til innhold

Half-Life: 5 dager igjen før August er omme.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Amen til det

Litt kritikk må da folk tåle og se at vi gir Valve, synes ikke akkurat denne tråden er så sytete å klagene som noen skal ha det til. De som synes dette er sytete bør ta en titt på forumet på Steampowered.com og Halflife2.net, der er det mye syting/drittkasting.

Tilbake til topic, kommer ikke preloaden i låpet av en uke så "frykter" jeg at det ser mørkt ut for hl2i løpet av September.

Men større under har skjedd så man kan alltids håpe  

Litt kritikk?!? Forumene flommer over av sutring og klaging mot Valve.

Nesten alle spill har releasen utsatt en eller flere ganger, eneste grunnen til at folk blir så sure i dette tilfellet er fordi HL2 er forventet å bli et av de beste spillene i år.

Skjønner at folk er leie, MEN DET HJELPER IKKE Å SUTRE 24\7 I HVER POST!! 

Ja, mener at denne posten ikke har har vært så ille sutrete. Jeg nevnte tidlig i tråden at jeg synes Valve ikke bør gå ut med nye datoer for preload osv, når de sjelden klarer å følge dem og det igjen fører til mye murring blant "fansen".

Må vel være lov å si det uten at det blir tatt for syting og klaging?

Edit: La inn quote.

Endret av Royal
Lenke til kommentar
bare ikke se og svare i tråden? Det skulle ikke være så vanskelig, omtrent som å trykke på en knapp eller noe anet lett.

Dette er et diskusjonsforum sist gang jeg sjekket. Man må da få si sin egen mening. :hrm:

Selvsagt, men å be den jevne forumbruker med å smøre seg med tålmodighet er jo ikke så relevant for tråden. Men det var ikke din post spesielt jeg siktet til men poster som ligner og jeg synes er litt surmagede. Men det var ikke meningen å fornerme deg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

så ingen mener at det er grunn til å bli frustrert når valve har droppet 3 release datoer for preloaden til half life 2, uten noen form for skikkelig årsak.

Lenke til kommentar

vi må jo få lov til og klage litt og si vår mening uten at folk som tydeligvis har mer tålmodighet enn meg flabber oss ut... Valve fortjener kjeft, lite proft den måten de driver på. Får bare håpe spillet/spillene er verd ventetiden...

Lenke til kommentar
bare ikke se og svare i tråden? Det skulle ikke være så vanskelig, omtrent som å trykke på en knapp eller noe anet lett.

Dette er et diskusjonsforum sist gang jeg sjekket. Man må da få si sin egen mening. :hrm:

Selvsagt, men å be den jevne forumbruker med å smøre seg med tålmodighet er jo ikke så relevant for tråden. Men det var ikke din post spesielt jeg siktet til men poster som ligner og jeg synes er litt surmagede. Men det var ikke meningen å fornerme deg.

Jeg er ikke fornermet heller, men som tidligere nevt. Forumet er så og si oversvømma av tråder som "venter på HL2, sutre sutre". Så klart vi har lov å si det vi mener om det, både på godt og vondt.

Høsten lover på bra spillevær (møkkavær). Ha tålmodighet. Og for den som må inn i militæret. Hils kongen, ehm.. iallefall bildet av ham. :-)

Endret av VinterUlv
Lenke til kommentar
Det er da ikke valve sin feil at du kjøper et skjermkort pga et spill?

så valve har ingenting med avtalen til ati om å bundle half life 2 med 9800xt kortene ? den ultimate hl2 opplevelsen osv osv..

Ja gleder meg til og se R9800PRO/XT være det ultimate 3d kortet for HL2 på full grafikk :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

så valve har ingenting med avtalen til ati om å bundle half life 2 med 9800xt kortene ? den ultimate hl2 opplevelsen osv osv..

Ja gleder meg til og se R9800PRO/XT være det ultimate 3d kortet for HL2 på full grafikk :p

det var da det når ati&valve startet reklamekampanjen sin..

Lenke til kommentar
jeg kjenner han som er sjefen for HL2 prosjektet.. han sier det kommer ut 5 september..

Du har lirket ut av deg veldig mye usaklig i det siste, og lever i en tynn tråd på dette forumet. Ikke tøy grensene for langt er du snill.

Lenke til kommentar
Ja, mener at denne posten ikke har har vært så ille sutrete. Jeg nevnte tidlig i tråden at jeg synes Valve ikke bør gå ut med nye datoer for preload osv, når de sjelden klarer å følge dem og det igjen fører til mye murring blant "fansen".

Må vel være lov å si det uten at det blir tatt for syting og klaging?

Edit: La inn quote.

jaja ;) men når det er den 3414532 posten om det så.. det er ikke noe vits at masse folk legger ut om hva de synes om det når alle mener det samme å sier det samme :(

Lenke til kommentar

Jepp, og dermed gikk de på en seriøs smell:)

Lenke til kommentar
jeg kjenner han som er sjefen for HL2 prosjektet.. han sier det kommer ut 5 september..

tenker du da på GABE NEWELL? slutt å kom med slike utsagn hvis du ikke har mer informasjon erdu grei

Man kan vel basere dette på en løgn uansett om det er sant eller ikke i og med at Half-Life 2 minst trenger 2-3 uker til å presses etter spillet har blitt ferdig, noe som det ikke har. Derfor kan spillet ikke komme ut 5. September uansett om du kjente Gabe.

Lenke til kommentar
Valve viste allerede før den 30 september (2003) at de umulig kunne få ferdig HL2 (Dette sier jeg utifra at det har gått et år siden de sa det skulle komme) ,og de får det kanskje ikke ferdig til 30 septemper i år heller. Jeg kjøpte et skjermkort i august 2003 til 5600kr for å kunne spille HL2.... Og da mener jeg KUN. I et år har jeg ikke fått bruk for mitt skjermkort for 5 flate øre. Altså står jeg ikke mye i respekt til valve som svikter fansen på alle måter.

Jeg kommer til å kjøpe spillet ,men som noen "whiner" om at vi burde være tålmodig kan vøre litt mer vansklig for noen som kasta bort over 5000kr bare fordi jeg trodde på valve da de sa 30 september. Jeg kunne kanskje vente en liten utsettelse ,men på et år.... Nei det hadde jeg aldri forventet meg.

....Ekkle valve altså  :no:

Ja det er vel det hvis de viste at spillet ikke ville bli ferdig til 30. september 2003.

De løy på det groveste......

Lenke til kommentar
Hva med dere? De siste 5 dagene nå blir spennende.

Nei det blir de ikke...vi venter bare på at Gabe skal gidde å komme på en konferanse og si

"ja, da er vi sikre! HL2 kommer! Og det kommer sikkert i løpet av forretningsåret 2004! *host*altså-i-2005-en-gang*hark* Så nå kan dere glede dere! Vi skal nå fortsette det harde arbeidet vårt, slik som vi har gjort helt fram til nå, og husk, fans'en har alltid rett! Vi ofrer alt for fans'en!"

Men selvfølgelig er jo alt dette "korrekt"... :thumbdown:

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Jepp, og dermed gikk de på en seriøs smell:)

nettopp..en smell de ikke burde ha gått på.

hvis jeg hadde kjøpt 9800xt primært fordi jeg er half life 2 fan og ønsker den ultimate opplevelsen som man blir lovt, for så å finne ut at hl2 blir utsatt og at skjermkortet jeg nettopp brukte over 4000kr for ikke lenger er det ultimate til half life 2, da hadde jeg nok følt meg svindlet.

om det er mange som har kjøpt skjermkort kun pga half life 2 ? garantert.

jeg synes det er latterlig at de inngår en avtale om å bundle spillet når de ikke engang hadde peiling på når spillet ble ferdig, spesielt når det er snakk om å bundle det med skjermkort, for da får man den situasjonen hvor folk kjøper inn et skjermkort kun pga spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...