Gå til innhold

Half-Life: 5 dager igjen før August er omme.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hallah? Går det an å være mer sutrete eller?

Mange spill har fått utsatt lanseringsdato, felles for dem alle er at de har alle vært av svært bra kvalitet. ->Dette er den beste grunnen til en utsettelse.

Diablo 2 skulle komme høsten 1998, den gikk gold sommeren/høsten 2000.

Slutt med furtinga. Gå dere en tur istedet før vinter'n kommer. :)

Lenke til kommentar
og valve har ju utsatt spillet fra september i fjor til desember,så ble det april og sist sommeren 2004.nå er det høst og ingen hl 2,personlig har jeg sluttet og håpe noe som helst..

Spillet er utsatt 1 (EN) gang! På E3 messen i 2003 ble HL2 annonsert for en 30 september lansering. Rundt den datoen ble spillet annonsert utsatt. INGEN lanseringsdatoer har blitt OFFISIELT annonsert etter det. De datoene som svirrer på nett er salgstriks fra nettbutikker og rykter.

Lenke til kommentar

Håper dette er sant, siden jeg har bursdag 3. september! :w00t: I tillegg så får jeg snart ny PC, så nå har jeg noe den kan tygge litt på også! :!:

Fra håp til "tro":

Jeg tror egentlig at Half-Life 2 kommer rundt november-september. Bare det kommer i år, er jeg fornøyd. Men om det kommer innen fem dager, er det jo bare 1337!

Det er jo lov å håpe... :roll:

Lenke til kommentar

Det skal bli morro å se, men kan ikke dere som ikke liker å se tråder som dette ref ->

Nå begynner jeg å bli lei av alt dette maset om Valve sine utsettelser osv. Kan dere ikke smøre dere med litt tålmodighet? Det kommer.

Mange spill har fått utsatt lanseringsdato, felles for dem alle er at de har alle vært av svært bra kvalitet. ->Dette er den beste grunnen til en utsettelse.

Slutt med furtinga. Gå dere en tur istedet før vinter'n kommer. 

bare ikke se og svare i tråden? Det skulle ikke være så vanskelig, omtrent som å trykke på en knapp eller noe anet lett.

Spillet kommer sikkert til høsten og det passer fint dat man kan sitte inne å spille med god samvitighet siden det sikkert bare blir dritt vær til høsten.

Endret av teknikeren
Lenke til kommentar
noen sier at spillet er forsinket til nov også.

Du skal ikke tro på alt du hører..

Enig, vi skal ikke være for godtroende, serveren med server koden blir nok først hacket, så utsatt for terror angrep som gjør at Valve mister all informasjon og må starte og lage spillet på nytt, og selvfølgelig brenner hovedkvarteret ned og de mister alle Concept art tegningene...

Lenke til kommentar

Valve viste allerede før den 30 september (2003) at de umulig kunne få ferdig HL2 (Dette sier jeg utifra at det har gått et år siden de sa det skulle komme) ,og de får det kanskje ikke ferdig til 30 septemper i år heller. Jeg kjøpte et skjermkort i august 2003 til 5600kr for å kunne spille HL2.... Og da mener jeg KUN. I et år har jeg ikke fått bruk for mitt skjermkort for 5 flate øre. Altså står jeg ikke mye i respekt til valve som svikter fansen på alle måter.

Jeg kommer til å kjøpe spillet ,men som noen "whiner" om at vi burde være tålmodig kan vøre litt mer vansklig for noen som kasta bort over 5000kr bare fordi jeg trodde på valve da de sa 30 september. Jeg kunne kanskje vente en liten utsettelse ,men på et år.... Nei det hadde jeg aldri forventet meg.

....Ekkle valve altså :no:

Lenke til kommentar
Valve viste allerede før den 30 september (2003) at de umulig kunne få ferdig HL2 (Dette sier jeg utifra at det har gått et år siden de sa det skulle komme) ,og de får det kanskje ikke ferdig til 30 septemper i år heller. Jeg kjøpte et skjermkort i august 2003 til 5600kr for å kunne spille HL2.... Og da mener jeg KUN. I et år har jeg ikke fått bruk for mitt skjermkort for 5 flate øre. Altså står jeg ikke mye i respekt til valve som svikter fansen på alle måter.

Jeg kommer til å kjøpe spillet ,men som noen "whiner" om at vi burde være tålmodig kan vøre litt mer vansklig for noen som kasta bort over 5000kr bare fordi jeg trodde på valve da de sa 30 september. Jeg kunne kanskje vente en liten utsettelse ,men på et år.... Nei det hadde jeg aldri forventet meg.

....Ekkle valve altså :no:

Det er da ikke valve sin feil at du kjøper et skjermkort pga et spill?

Lenke til kommentar
Det skal bli morro å se, men kan ikke dere som ikke liker å se tråder som dette ref ->
Nå begynner jeg å bli lei av alt dette maset om Valve sine utsettelser osv. Kan dere ikke smøre dere med litt tålmodighet? Det kommer.

Slutt med furtinga. Gå dere en tur istedet før vinter'n kommer. 

bare ikke se og svare i tråden? Det skulle ikke være så vanskelig, omtrent som å trykke på en knapp eller noe anet lett.

Spillet kommer sikkert til høsten og det passer fint dat man kan sitte inne å spille med god samvitighet siden det sikkert bare blir dritt vær til høsten.

Amen til det ;)

Litt kritikk må da folk tåle og se at vi gir Valve, synes ikke akkurat denne tråden er så sytete å klagene som noen skal ha det til. De som synes dette er sytete bør ta en titt på forumet på Steampowered.com og Halflife2.net, der er det mye syting/drittkasting.

Tilbake til topic, kommer ikke preloaden i låpet av en uke så "frykter" jeg at det ser mørkt ut for hl2i løpet av September.

Men større under har skjedd så man kan alltids håpe :cool:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
Det er da ikke valve sin feil at du kjøper et skjermkort pga et spill?

så valve har ingenting med avtalen til ati om å bundle half life 2 med 9800xt kortene ? den ultimate hl2 opplevelsen osv osv..

Endret av Slettet-80wCWpIM
Lenke til kommentar
Amen til det

Litt kritikk må da folk tåle og se at vi gir Valve, synes ikke akkurat denne tråden er så sytete å klagene som noen skal ha det til. De som synes dette er sytete bør ta en titt på forumet på Steampowered.com og Halflife2.net, der er det mye syting/drittkasting.

Tilbake til topic, kommer ikke preloaden i låpet av en uke så "frykter" jeg at det ser mørkt ut for hl2i løpet av September.

Men større under har skjedd så man kan alltids håpe 

Litt kritikk?!? Forumene flommer over av sutring og klaging mot Valve.

Nesten alle spill har releasen utsatt en eller flere ganger, eneste grunnen til at folk blir så sure i dette tilfellet er fordi HL2 er forventet å bli et av de beste spillene i år.

Skjønner at folk er leie, MEN DET HJELPER IKKE Å SUTRE 24\7 I HVER POST!! :hm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...