Windoge Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Om 30 minutter er det 5 dager igjen av August. I følge Valve skal Half-Life 2 være ferdig før denne måneden er over. Personelig tror jeg på nok en utsettelse. Hva med dere? De siste 5 dagene nå blir spennende. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 (endret) enig.. lukter nok en utsettelse men tiden vil vise...jeg får bare be til den almektige spill guden om at HL2 blir ferdig veldig snart.. drømmer om at vi har det medio \ sent september... (bursdagen min er 24.9 ) hadde blitt grei bursdagsgave gitt Slipknot - Vermilion pt. 2 -> fantastisk fin sang, anbefaler alle å høre den.. ikke typisk slipknot den alså, er rolig sang.. anbefaler og Circle.. Endret 25. august 2004 av 2mass Lenke til kommentar
Atomet Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Om 30 minutter er det 5 dager igjen av August. I følge Valve skal Half-Life 2 være ferdig før denne måneden er over. Personelig tror jeg på nok en utsettelse. Hva med dere? De siste 5 dagene nå blir spennende. Å gud, du har rett, dette blir veldig spennende. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 25. august 2004 Forfatter Del Skrevet 25. august 2004 Har bursdag i Oktober, så det ville passet meg fint. Da kan vi bruke denne tråden som en slags "countdown" ut denne måneden . Gleder meg til å se reaksjonene til folk hvis de utsetter spillet igjen. Half-Life 2 hadde en hel liste over utsettelser, og den var LANG. Allerede har de jo utsatt HL2 pre-load 2 ganger, noe som kanskje tyder på at de ligger bak skjema. Lenke til kommentar
Royal Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Er vel fare for at det blir nok en utsettelse igjen hvis ikke den lovte preloaden kommer snart. Hadde jo vært mye bedre hvis de hadde latt være å si noen datoer i det hele tatt, og heller la ting komme når de kommer. Folk går jo å girer seg opp til spillet skal komme å så blir man skuffa gang på gang Men hadde vært utrolig artig om det kom i September da Lenke til kommentar
[PsyFly] Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 trur faktisk ikke de utsetter det mer nå...har gått langt nok nå, å det veit Valve jævlig godt! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 (endret) half life 2 går ikke gold innen slutten av september Endret 25. august 2004 av Slettet-80wCWpIM Lenke til kommentar
Royal Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 half life 2 går ikke gold innen slutten av september Hvorfor ikke? Snakka med noen fra Valve eller? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Nå begynner jeg å bli lei av alt dette maset om Valve sine utsettelser osv. Kan dere ikke smøre dere med litt tålmodighet? Det kommer. HL2 er ikke akkurat det første spillet som har hatt lang utvikling. Om det kommer noen utsettelser er nesten ikke til å unngå. Dette er et veldig stort prosjekt. Men om dere tenker dere litt om så ble HL2 annonsert for knappe 15 måneder siden. Til sammenligning så ble Doom 3 annonsert da GeForce 3 serien ble først vist.. og det var i 2000. Altså 4 år tok det før det kom ut. Det er heller ikke bare HL2 de jobber med. De konverterer HL, Oposing Force, Blue Shift, Day of Defeat og CS om til Source motoren. 1 nytt spill og 5 relanseringer. Mye å glede seg til med andre ord. Nå har heller ikke Valve kommet med noen som helst kommentarer på veldig lenge. Det virker som de er veldig opptatt for øyeblikket. Kanskje dere kan ta det som et godt tegn? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 bare en følelse kan man si Lenke til kommentar
Royal Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 (endret) Nå begynner jeg å bli lei av alt dette maset om Valve sine utsettelser osv. Kan dere ikke smøre dere med litt tålmodighet? Det kommer. HL2 er ikke akkurat det første spillet som har hatt lang utvikling. Om det kommer noen utsettelser er nesten ikke til å unngå. Dette er et veldig stort prosjekt. Men om dere tenker dere litt om så ble HL2 annonsert for knappe 15 måneder siden. Til sammenligning så ble Doom 3 annonsert da GeForce 3 serien ble først vist.. og det var i 2000. Altså 4 år tok det før det kom ut. Det er heller ikke bare HL2 de jobber med. De konverterer HL, Oposing Force, Blue Shift, Day of Defeat og CS om til Source motoren. 1 nytt spill og 5 relanseringer. Mye å glede seg til med andre ord. Nå har heller ikke Valve kommet med noen som helst kommentarer på veldig lenge. Det virker som de er veldig opptatt for øyeblikket. Kanskje dere kan ta det som et godt tegn? Mulig det er et godt tegn ja at vi ikke har hørt noe fra dem, men mener nå uansett de hadde kommet bedre ut av det enn å love nye datoer i hytt å pine. Men nok om det, spillet kommer når det kommer. Man kan selfølgelig sammenligne med Doom3 og andre som utsetter spill, men nå har da ATI/Valve også slippet ut hl2 med masse skjermkort, du kan ikke mene hadt det hadde vært rimelig for alle disse som sitter med disse kupongene å vente 2-3 år til før utgivelsen kommer? Grafikk-korta de kjøpte da vil jo være steinalder og da sikkert ikke brukenes til noe særlig hl2 en gang. De må selfølgelig få lov til å gjøre seg ferdig med spillet, men innenfor rimelighetens grenser, og ikke flere lissom "lanseringer". Endret 25. august 2004 av Royal Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 ikke hørt noe fra dem ? man har da fått uttalelser fra valve senest mandag Lenke til kommentar
Royal Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Ja, de har vel gitt noen uttalser om preloaden på noen forum ja. Men ikke om når selve spillet kommer som jeg antydet det var det Tci mente i posten over meg.? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Man kan selfølgelig sammenligne med Doom3 og andre som utsetter spill, men nå har da ATI/Valve også slippet ut hl2 med masse skjermkort, du kan ikke mene hadt det hadde vært rimelig for alle disse som sitter med disse kupongene å vente 2-3 år til før utgivelsen kommer? Grafikk-korta de kjøpte da vil jo være steinalder og da sikkert ikke brukenes til noe særlig hl2 en gang. De må selfølgelig få lov til å gjøre seg ferdig med spillet, men innenfor rimelighetens grenser, og ikke flere lissom "lanseringer". Ja, jeg er enig at den ATI avtalen begynner å bli litt drøy. Vil nok kalle det for en liten skivebom å gjøre så kraftig markedsføring når de ikke visste helt sikker på når de ble ferdig. Men som de etterhvert innrømte, de var for aggressiv med lanseringsdatoen. kke hørt noe fra dem ?man har da fått uttalelser fra valve senest mandag Det var akkurat det jeg mente. De har ikke postet i noen forum siden da. Heller ikke kommet med noen uttalelser.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 vel, det er jo ingen direkte overraskelse at de ikke sier noe mer om nårtid spillet er ferdig. men jeg mener nå at preloaden har en del med utgivelsen å gjøre Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 25. august 2004 Forfatter Del Skrevet 25. august 2004 Det siste Valve har sagt er at spillet blir ferdig i slutten av August. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 fire dager igjen nå da så da er det bare å se.. jeg har mine tvil men hadde ikke hatt noe imot en positiv overaskelse... Lenke til kommentar
smetho Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Nå må visse her roe cella. De har utsatt spillet EN gang, og det var i fjor på denne tiden. De har ikke kommet med NOEN nye release-datoer (ihvertfall som jeg har fått med meg). Preload != gold. Om preloaden blir utsatt så har det null og niks og si for selve realeasen av spillet. Spillet kommer når det kommer, hjelper ikke å syte. Smør dere med tålmodighet som en sa her tidligere. Sutreunger finnes det nok av ellers i samfunnet, om det ikke skal flyte over også her på forumet. Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 når hl 2 ikke engang har gått gull,blir det jo lett langt ut i sep får spillet kommer.ja hvem vet,noen sier at spillet er forsinket til nov også. så hvor er spenningen ? og valve har ju utsatt spillet fra september i fjor til desember,så ble det april og sist sommeren 2004.nå er det høst og ingen hl 2,personlig har jeg sluttet og håpe noe som helst.. men hva er det med cs eller hl at dere orker og sitte flere år og vente i spenning ? vent heller på de spillene som kommer ut NÅR de skal,er mye lettere og forholde seg til.. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 noen sier at spillet er forsinket til nov også. Du skal ikke tro på alt du hører.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå