dwerg Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Vet ikke hva dette kan komme av jeg, men det skjedde i hvertfall etter jeg kompilerte grub og bootsplash. Alt dette funker akkurat som det skal. Alt blir nemmelig ødelagt etter jeg har logget inn i X og skal tilbake til console. Da er alt sammen fucket.. Lenke til kommentar
zyp Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Prøvd å bytte mellom konsollene? (Ctrl+Alt+F1..4) Lenke til kommentar
ratix Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 bruker du nvidia driverne med X, eller bruker du rivafb som framebuffer? Lenke til kommentar
dwerg Skrevet 25. august 2004 Forfatter Del Skrevet 25. august 2004 Ja, det er slike på alle tty'ene. Helt ødelagt. Bruker Nvidia og Vesa i console. Lenke til kommentar
ratix Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Rart, en venn av meg har samme problem.. gjentar det seg hvis du bruker nv eller vesa som X driver? (bare for å teste) Lenke til kommentar
dwerg Skrevet 26. august 2004 Forfatter Del Skrevet 26. august 2004 nope, da blir det helt ok. Alt funker da som det skal. Skjønner så lite akkurat nå jeg Lenke til kommentar
sonic boy Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 ikke at dette hjelper noe, men jeg hadde akkurat samme problem da jeg brukte nvidea sine drivere.... min løsning på problemet var å gå tilbake til opensourcedriveren... (er vel egentlig ikke en løsning, men en workaround) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå