Gå til innhold

Hvilket Bluetooth adapter?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei, jeg vurderer å kjøpe T630 fra Komplett, og da kjøper jeg et BT-adapter med det samme. Ser de har noen med 100 meters rekkevidde, det virker fristende. Støtter mobilen dette?

Hvilket adapter foreslår dere jeg skal kjøpe? (Det fra Epox ser litt fristende ut)

Jeg har eMagic å er fornøyd med den. :yes:

Lenke til kommentar
jeg har brukt billionton sin siden t68 var ny. er strålende fornøyd med den

jeg har en Blåtann fra MSI som jeg prøvde for første gang igår, ser ut til å fungere bra, var utrolig rått, den lastet over filer i løse luften liksom! blinker blått lys på den også når der er på, stilige greier dette med bluetooth. du burde virkelig skaffe deg det. min kostet 350.-kr inkl driver cd og diverse. :)

Lenke til kommentar

Takk for alle svar. Jeg har fått inntrykk av at ulike BT-adaptere støtter ulike funksjoner (overføring av filer, com-port, overføring av tale med mer)... Stemmer dette? I såfall bør en jo finne en som støtter det meste. Vet dere om noen som er støttet av XP som standard?

Lenke til kommentar
Hei, jeg vurderer å kjøpe T630 fra Komplett, og da kjøper jeg et BT-adapter med det samme. Ser de har noen med 100 meters rekkevidde, det virker fristende. Støtter mobilen dette?

Hvilket adapter foreslår dere jeg skal kjøpe? (Det fra Epox ser litt fristende ut)

Jeg har eMagic å er fornøyd med den. :yes:

er det en afapter å annbefale? er på jakt etter adapter selv :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...