SuperMorten Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 (endret) Jeg har akkurat fått meg nytt tv-kort, Leadtek WinFast TV2000xp expert, og har planer om å ta opp litt musikkvideoer og sånn. Bildet er glimrende ved vanlig tv-titting, men dessverre alt for dårlig ved opptak( regner med at dette har noe med innstillingene å gjøre). Tenkte jeg skulle ta opp i xvid eller divx, men når jeg prøver med divx får jeg noen rare vertikale striper når det er bevegelse i bildet. Dersom jeg prøver med XviD lagger bildet litt og når jeg avslutter opptaket låser hele programmet seg, slik at jeg må inn i task manageren for å avslutte programmet. Noen som kan hjelpe meg med hva dette kan være? Takk for alle tips! Endret 26. august 2004 av SuperMorten Lenke til kommentar
SuperMorten Skrevet 26. august 2004 Forfatter Del Skrevet 26. august 2004 Bump...Ingen som har noen forslag? Lenke til kommentar
Petterahl Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Ingen som har noen forslag? Lenke til kommentar
abcosv Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) Jeg har det samme kortet, og har ikke merket noen problemer lignende de du nevner. Det eneste jeg vil foreslå, er at du laster ned oppdateringer til både driver og programvare, de ligger vel på www.leadtek.com.tw om jeg ikke husker feil. edit: leif. Endret 3. oktober 2004 av _oDIn_ Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Jeg har samme problem som trådstarter. Får bare lagg i bildet når jeg tar opp i xvid. Dette skjedde etter at jeg oppdaterte xvid codecen, og hjelper desverre ikke å gå tilbake til en eldre versjon heller nå. Eneste jeg kan foreslå er å ta opp i ukomprimert avi. Filene blir utrolig store, men det ordner en med virtualdub senere slik at filene blir komprimert og satt sammen til 1. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå