neb Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 hei.. har lyst til å kjøpe en av de billigere powerbookene.. ser at man kan få tak i en 12" for rundt 10k.. vil denne fungere bra til f.eks. arbeid i PS, dreamweaver, andre grafiske programmer etc? Er også inntressert i å spille warcraft på denne.. vil den duge? mvh bigben Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Finnes War Craft får Mac da? Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Spørs jo veldig hva du er vant til fra før. Blir nok litt tungt å gå over fra 19" på stasjonær til 12" på bærbar feks. Sitter selv med 15" på min bærbare og kunne aldri i verden tenke meg noe mindre til PS jobbing o.l. Lenke til kommentar
martbo Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Når du spør om den duger, sikter du da til skjermstørrelse eller ytelse på selve maskinen (CPU, grafikkort ol.)? Husk at det er jo mulig å koble på en ekstern skjerm om man skal gjøre noe som krever det... Lenke til kommentar
neb Skrevet 25. august 2004 Forfatter Del Skrevet 25. august 2004 hovedsaklig tenker jeg på om CPU, skjermkort og ram (512 Mb).. sjermen er det ikke så viktig med.. fordi jeg har en god skjerm hjemme som jeg kan koble opp mot booken.. så det er specs jeg sikter mot skomaker: ja wc3 fins til mac.. Lenke til kommentar
martbo Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 ok, jeg har ikke hatt noen problemer med arbeid i PS og DreamWeaver. Har ikke spilt WC3 selv, men BF1942 kjører på min 12" PB (nyeste revisjon) uten problemer. Det kan dog gå tregt uten skikkelig med minne. Anbefaller absoult å investere i 512MB ekstra, da går alt så mye bedre med en gang. Lenke til kommentar
maggen Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 WC3 går helt fint på en PB 12". Kjører det på min, og der går det ganske greit når jeg skrur ned grafikken litt. Med den større prosessoren og bedre skjermkort som er i de nyere PBene vil dette nok gå helt fint! Photoshop vil gå helt greit på en 12", på min PB med 866mhz og 640 ram går det litt sakte... Men, nyere PB har prosessorer som er en del raskere. Og, det er ikke mulig å få nok minne i en mac Og til de som lurer på om WC3 finnes til mac... "PC-versjonen" man kjøper i butikken inneholder spillet både til mac og til pc. for blizzard! Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 hei.. har lyst til å kjøpe en av de billigere powerbookene.. ser at man kan få tak i en 12" for rundt 10k.. Den billigste Powerbooken koster i underkant av 15.000 kroner. Den billigste iBooken koster derimot 10.000. Lenke til kommentar
Zpeidar Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 12" Powerbook er akkurat passe liten til å ta med seg overalt, og akkurat såpass stor at den er behagelig å bruke. Minne kjøper man ikke fra Apple, så jeg sitter akkurat nå med 256 mb ram, hvilket er SVÆRT lite ram, skal kjøpe mer fra komplett når jeg har råd til 512 mb brikke. Prossessorkraft, Grafikkraft og Batteritid er god, den duger svært godt til å spille WC3 i meget god kvalitet, batteriet duger ca 3 timer med nogen lunde kraftig bruk, men man kan tyne en del mer ved å justere lys. Men 10 000 Kroner, det var vel litt billig, studentrabbatt 2k4 elns? Lenke til kommentar
neb Skrevet 26. august 2004 Forfatter Del Skrevet 26. august 2004 (endret) altså.. når jeg skrev billig tenkte jeg på en som ikke ligger i 20000 kr klassen.. tenkte på noe i denne duren Edit: Takk for god respons Endret 26. august 2004 av bigben247 Lenke til kommentar
Cera Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 altså.. når jeg skrev billig tenkte jeg på en som ikke ligger i 20000 kr klassen.. tenkte på noe i denne duren Edit: Takk for god respons Du vet at prisen på denne er uten moms? Lenke til kommentar
neb Skrevet 27. august 2004 Forfatter Del Skrevet 27. august 2004 altså.. når jeg skrev billig tenkte jeg på en som ikke ligger i 20000 kr klassen.. tenkte på noe i denne duren Edit: Takk for god respons Du vet at prisen på denne er uten moms? oj.. det så jeg ikke Lenke til kommentar
BzzArt Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Minne kjøper man ikke fra Apple, så jeg sitter akkurat nå med 256 mb ram, hvilket er SVÆRT lite ram, skal kjøpe mer fra komplett når jeg har råd til 512 mb brikke. Hvilke minnebrikker passer det å bruke til å oppgradere powerbooken med da? Vurderer en powerbook og har egentlig ikke helt satt meg inn i hva man evt. kan oppgradere den med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå