The President Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Dette skal vistnok være en virkelig stor bok. Som jeg føler jeg har lyst til å lese. Men, jeg er av den typen som må kjøpe det meste jeg leser. Og når jeg kikker rundt på f.eks www.mao.no så finner jeg mange bøker med den tittelen, og av den forfatteren, men hvilken bok er det egentlig jeg skal ha? Virker på meg som om det er flere bøker i en!?? Så hvilke(n) bok er det jeg vil ha? Noen som kan hjelpe meg med det? Eventuelt har en og kan gi meg isbn el.? Lenke til kommentar
Beeblebrox Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Dette skal vistnok være en virkelig stor bok. Som jeg føler jeg har lyst til å lese. Men, jeg er av den typen som må kjøpe det meste jeg leser. Og når jeg kikker rundt på f.eks www.mao.no så finner jeg mange bøker med den tittelen, og av den forfatteren, men hvilken bok er det egentlig jeg skal ha? Virker på meg som om det er flere bøker i en!?? Så hvilke(n) bok er det jeg vil ha?Noen som kan hjelpe meg med det? Eventuelt har en og kan gi meg isbn el.? Det er vel bare en bok; bestående av rundt 100 sanger. Men den blir vel ofte delt opp i 3 deler: Helvete, Skjærsilden og Paradiset. Boken med ISBN 8205275165 virker som en helt grei utgave. Lenke til kommentar
The President Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 Tusen hjertelig takk........ Den var jo på nynorsk da... men må vel bare leve med det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå