jonathankrane Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 jeg prøvde en gang å lese blad på dass. men det hva så klønete. så no pleier jeg bare å slappe av og viss jeg sitter der lenge så tar jeg meg like gjerne en blund på dassen Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 har en hylle med Donald på do. og jeg må si at det er deilig å sitte lenge på do. Lurt og, får man ut alt^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Bilteori, film- og pc-blader. Lenke til kommentar
halnes1 Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Da synes jeg synd på han som vart sugd fast på et flydo. Satt der til de landet og hva kunne han lese på .......Røking forbudt PS! Hadde jeg bare funnet den siden igjen. Lenke til kommentar
Janivars Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Baksiden av shampoene. Leser dem gjerne høyt på fransk. du var fin vettu pus.. hvor bor du? Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 du var fin vettu pus.. hvor bor du? Dette er dotråden. Ikke sjekketråden Lenke til kommentar
Janivars Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 du var fin vettu pus.. hvor bor du? Dette er dotråden. Ikke sjekketråden heheh hu var fin da.. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Jeg drar med meg PC'en inn på do og sitter på hw forumet... Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Jeg drar med meg PC'en inn på do og sitter på hw forumet... Fornuftig. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 sitter med en bærbar data på fanget og leser hw.no nyheter... Lenke til kommentar
Mato Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 har en egen hylle som ineholder donald og alle andre norske tegneserie blader som kommer ut . og for øyeblikket en bok som heter : hvordan er det mulig ? når jeg får kjøpt meg laptopp og wlan blit det vel sufing ( catte på irc mens man slipper en "luring" ) Lenke til kommentar
BrukerSlettet Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Tar med meg et pondus blad, og setter på radioen jeg har på dass... Laptopen er også mye brukt til dassunderholdning..! Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Jeg driter på do. Så går jeg ut igjen. Prøvde vel egentlig Donald på dass en gang i niårsladeren. Det må være den eneste gangen jeg har lest Donald. Bare for å gjøre det liksom. Har dog en kamerat som fikk meg til å prøve Donald-på-dass-fenomenet og han bruker til stadighet en time på bøtta selv med meg på besøk. Lenke til kommentar
Wlffrsether Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Det går mest i Pondus og Billy. Lenke til kommentar
ohyeah Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Eg pleier å springe inn til do og så springe tilbake til plassen min forann dataen Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Jeg leser som regel Gamereactor eller Adressa på do. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Leser hva som står på forskjellige sjampoo-flasker. Har forsåvidt andre ting å gjøre enn å inhalere mine egen skitlukt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå