T.F.T Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 de gangene jeg i det hele tatt leser på dass leser jeg alltid donald pocket Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 noen andre gutter her som har problemer med å se for seg at jenter bæsjer? Hva basjer jenter det er så ekstremt ekkelt å tenke på(dont know why) Jeg leser det som er, ofte filmmagasinet, illustrert vitensakp(eller det som står på ovnen, ganske morsomt egentlig) Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Donald og tommy og tigern ... og det hender jeg leser pusur Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 noen andre gutter her som har problemer med å se for seg at jenter bæsjer? Hva basjer jenter det er så ekstremt ekkelt å tenke på(dont know why) Jeg leser det som er, ofte filmmagasinet, illustrert vitensakp(eller det som står på ovnen, ganske morsomt egentlig) Ja det jlurer jeg og på..... kossen Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Leser Pondus, PC-blader, Donald Duck og bil-blader på ramma. Hva skal man ellers gjøre på mens man sitter der? Lenke til kommentar
Algron Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Leser Pondus, PC-blader, Donald Duck og bil-blader på ramma. Hva skal man ellers gjøre på mens man sitter der? Spille på mobilen! Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Jeg leser ingenting på do. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Er det noen som pusser tenna samtidig som du driter? Leser egentlig ingenting, men fikk den glimmrende ideen om å ta med laptopen inn på dassen og surfe på WLAN'et... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Leser som regel kokebøker jeg Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Dere må bruke veldig lang tid på do Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Dere må bruke veldig lang tid på do Man skal ikke sitte der en evighet, men man skal ta seg den tiden man trenger. Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Er det noen som pusser tenna samtidig som du driter? Leser egentlig ingenting, men fikk den glimmrende ideen om å ta med laptopen inn på dassen og surfe på WLAN'et... du, den der var EKKEL. men god idee, det med bærebar. synd jeg ikke har! jeg har for vane at ting som man vaneligvis ikke vil lese, plutselig går greit på do. leser også mye pc blader.... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 En undersøkelse i USA (tror jeg) viser at man husker best det man leser når man sitter på do.... Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 En undersøkelse i USA (tror jeg) viser at man husker best det man leser når man sitter på do.... Hehe, jeg leser faktisk av og til til prøver på do... Lenke til kommentar
TDK Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Donald Duck & Co er en fast slager på ramma. Sykt Har akkuratt samme tekst på en ovn på dassen min, pleier ofte å lese på den jeg å. Det er jo helt sykt! Det er jo ikke påbudt og skrive ''ikke tildekk ovnen'' på ovner! Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Spiller gameboy Haha, dassen er skikkelig progamer-sete da Lenke til kommentar
mr. Bjerre Skrevet 26. august 2004 Forfatter Del Skrevet 26. august 2004 En undersøkelse i USA (tror jeg) viser at man husker best det man leser når man sitter på do.... Så sant så sant. Jeg husker en gang jeg ikke hadde fått lest noe til morgendagens prøve, så jeg tok med meg natur og miljø boka på dassen. Neste dag besto jeg med glimrende karakter Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Baksiden av shampoene. Leser dem gjerne høyt på fransk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå