mr. Bjerre Skrevet 26. august 2004 Forfatter Del Skrevet 26. august 2004 Det er hyggelig å lese på do. Det finnes visse unntak, som utedoet (sikkert mange som er uenig) på hytta og hos andre. Lenke til kommentar
wannabe nerd Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Leser playboy Fatter ikke det med å lese på do, har vel ikke tid til det? (for de som begynnte å tvile så leser jeg ikke playboy på do) Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Det er hyggelig å lese på do. Det finnes visse unntak, som utedoet (sikkert mange som er uenig) på hytta og hos andre. Broren min har ved flere anledninger tatt med seg aviser inn på offentlige doer. Selv er jeg ikke like ekstrem - jeg leser bare på dass av og til, hvis jeg gidder. Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Leser Billy foran i Fantomet, også er jeg ferdig liksom Lenke til kommentar
CrizzBee Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Leser Donald Duck og Illustrert vitenskap Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Leser bash.org, jeg! Noe jeg også gjør før jeg legger meg. Leser bash på do, heh. Prøv å si det. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 (endret) Jeg leser på ovnen som står foran meg. "Må ikke tildekkes | För ej overtackas | Ei saa peitaa | nezakryvat | Nich bedekken | Niet etellerannet". Edit: Øyh! Det som står på ovnen Må ikke tildekkes - Får ej övertäckas - Ei saa peittäa - Do not cover - Ne pas couvrir - Non coprire - Nicht zudecken - Niet bedekken Tror vi har lik ovn. Jeg huska ikke riktig da. Endret 26. august 2004 av sosohal Lenke til kommentar
andesam Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 vanligvis prøver jeg å skynte meg, men jeg grabber ofte det som ligger der. nå i det sitste har det vært en biltema katalog (bare sånn hvis noen lurte). Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Leser ikke på do er ikke der så lenge at jeg trenger lesestoff... Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 broren min bruker å sovne på do Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 (endret) broren min bruker å sovne på do seriøst? noen andre gutter her som har problemer med å se for seg at jenter bæsjer? Endret 26. august 2004 av TrulZern Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 broren min bruker å sovne på do seriøst? noen andre gutter her som har problemer med å se for seg at jenter bæsjer? jess, han sover på do, vært der i mange timer. Nei, kan ikke se for meg jenter som sitter å bæsjer nei Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Rocky og illustrert vitenskap. minus rocky da . men illvit ruler. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Det som står på ovnen Må ikke tildekkes - Får ej övertäckas - Ei saa peittäa - Do not cover - Ne pas couvrir - Non coprire - Nicht zudecken - Niet bedekken Sykt Har akkuratt samme tekst på en ovn på dassen min, pleier ofte å lese på den jeg å. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 noen andre gutter her som har problemer med å se for seg at jenter bæsjer? Ja. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Er aldig lenge nok på do til å rekke å lese noke, så det blir nok ikkje lest so mykje med meg nei. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Tout. jeg leser Schou Våpen AS: Produkter og priser 2004, Illustrert Vitenskap, Donald, Pondus og alt annet jeg kommer over (Lambi embalasjen). Milde mohammed; jeg leser vist Ellos-katalogen! (bare kødder) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå