Nosferatu Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Leser Donald Pocket, Conan og Sjampoflasker Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Ingenting. Skjønner meg ikke på folk som gjør det Lenke til kommentar
Captain_Poon Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Pondus & illustrert vitenskap Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Hvem i alle dager sitter å leser blader i sin egen bæsjelukt? Nei, har aldri skjønt det der jeg heller.. Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 bæsj er kos det da? neida.. er vel baksiden av sjampoflasker o.l.. tar ikke med meg vg på dass lissom.. Lenke til kommentar
ophylicious Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Det går som regel i aviser og pcgames Må jo bruke litt god tid på dass Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Det som står på ovnen Må ikke tildekkes - Får ej övertäckas - Ei saa peittäa - Do not cover - Ne pas couvrir - Non coprire - Nicht zudecken - Niet bedekken Lenke til kommentar
Propaganda1 Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 FHM...norsk versjon... ålreit blad Lenke til kommentar
Propaganda1 Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Det som står på ovnen Må ikke tildekkes - Får ej övertäckas - Ei saa peittäa - Do not cover - Ne pas couvrir - Non coprire - Nicht zudecken - Niet bedekken ovnen?? ..har du ovnen og doen i samme rom?? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 FHM...norsk versjon... ålreit blad Overraskende bra, faktisk. En del kjedelige greier, fjerteberter, fotball og biler, men størsteparten av bladet er temmelig bra. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Det er ikke sunt å ta med seg lesestoff på toalettet, i følge en lege. Hvis du bruker så lang tid på å bajse så er det noe galt med fordøyelsen din, og du kan få sår rumpe av å sitte og gnu på det så lenge Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Det som står på ovnen Må ikke tildekkes - Får ej övertäckas - Ei saa peittäa - Do not cover - Ne pas couvrir - Non coprire - Nicht zudecken - Niet bedekken ovnen?? ..har du ovnen og doen i samme rom?? Det er nok en panelovn, slike som varmer opp rom. Darkness|: pah. Når jeg skal bygge hus, skal jeg bygge en Nintendo inn i veggen foran doen. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Det som står på ovnen Må ikke tildekkes - Får ej övertäckas - Ei saa peittäa - Do not cover - Ne pas couvrir - Non coprire - Nicht zudecken - Niet bedekken ovnen?? ..har du ovnen og doen i samme rom?? Det er nok en panelovn, slike som varmer opp rom. Darkness|: pah. Når jeg skal bygge hus, skal jeg bygge en Nintendo inn i veggen foran doen. Digg med hemorider Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Har egen bokhylle på do, så jeg har litt å velge i! Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 jeg driter for deretter å tørke meg i ræva.......hvorfor skal man lese på do egentlig? gjør heller det i sofaen når jeg er ferdig Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 (endret) Jeg skjønner meg da ikke på folk som ikke har lesestoff på do. Når man først må sitte litt, er det utrolig kjedelig å ikke ha noe å finne på. Å gå på do er noe jeg synes er kjedelig, så da er det bare greit å ha noe lese på. Men jeg husker særlig en kamerat som ble borte litt lenge. Da han kom ut igjen sa han "Du har Pondus på do!" Edit: Jeg forresten primært tegneserier av ymse slag der, men også Illustrert Vitenskap, National Gepgraphic eller rett og slett post som jeg har dratt inn Endret 26. august 2004 av Mad Wolf Magnux Lenke til kommentar
STrat2k Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Konsentrerer meg om det jeg skal.. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Fort inn og fort ut (den siste gjelder for begge deler). Går jo glipp av viktig datatid når er på dass Lenke til kommentar
lperik Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Leser nok ingenting på do. Sitte på ramma etter man er ferdig å trykke ser jeg ingen grunn til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå