mr. Bjerre Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Hva leser dere på do? I min dohylle ligger det pcgamer og diverse andre pcblader, det hender også at jeg trekker fram en god gammeldags Donald-pocket med en Onkel skrue fortelling Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Hvem i alle dager sitter å leser blader i sin egen bæsjelukt? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Rocky og illustrert vitenskap. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Hva leser dere på do? I min dohylle ligger det pcgamer og diverse andre pcblader, det hender også at jeg trekker fram en god gammeldags Donald-pocket med en Onkel skrue fortelling Jeg leser Donald Duck & Co selvfølgelig Av og til kan jeg også ty til avisa, men som oftest er det gjengen fra Andeby det går i Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Skjønner meg ikke på folk som sitter og leser på do ..!? Er det en plass man gjerne er, lenge ? Herregud.. Fortest mulig inn og ut igjen sier nå jeg da ! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Bakpå hårpleieprodukter. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Bakpå hårpleieprodukter. Haha, det er faen meg sant her. Om det blir en lenger tur enn forventet så tyr man til sjampoflaskene. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 (endret) En kar jeg var på besøk hos satt i 1,5 time på dass. Han leste visst ferdig ei bok han var starta på i samme farta. Jeg fatter det ikke. Jeg er mere sånn "fort inn, fort ut". Men man lærer jo endel finsk fra hårprodukter mens man sitter og venter på den siste biten skal komme sigendes. Eisaa Peitää!! Endret 25. august 2004 av Bitex Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Leser gamle pc blad. Og pondus.... En gammel Skrue pocket går åsså med. Engang tok jeg med Ellos katalogen på do . (Bare kødder ). Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 (endret) En kar jeg var på besøk hos satt i 1,5 time på dass. Han leste visst ferdig ei bok han var starta på i samme farta. Jeg fatter det ikke. Jeg er mere sånn "fort inn, fort ut". Men man lærer jo endel finsk fra hårprodukter mens man sitter og venter på den siste biten skal komme sigendes. Eisaa Peitää!! Haha, lol Men 1,5 time var vel litt drøyt å sitte på do? Så kjekt er det da ikke Endret 25. august 2004 av Gnomenz Lenke til kommentar
Purify Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Jeg for min del prøver å kaste bort så lite tid som mulig på slike nødvendigheter som å gå på do, dusje osv. Liker å få gjøre det jeg har lyst til, hvilket ikke er å sitte på do. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Før gikk det i Autofil, Donald, Tommy og Tigern og Computer Arts.. Nå i det siste har jeg lest Gjøvikkart og togtider til og fra Oslo.. Bruker ikke like lang tid nå, siden det er fellesdass lissom.. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Vaskeinnstruksjonene på undertøyet mitt. Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Når jeg er på do, så sitter jeg og teller alle fluene som ligger død oppi lampen, har aldrig egentlig funnet ut hvor mange som ligger oppi der Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 donald duck/bøker Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 leser pcGame, illustrert vitenskap, Billy, Larsons gale verden, Donald jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå