Libom Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Hei...jeg har en venn som har fått SX1....nydelig tlf Men skal gå for en 6600 istedet.... Men uansett....min venn lurer på om det finnes screen protector til SX1 og hvor...noen som vet? Og om hvis han skal få riper på skjermen..er det da mulig å skifte deksel,hvor da og ca. pris?? Skal hilse og takke på forhånd... Lenke til kommentar
Silkerampen Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Noe som er meget billig og bra er kontaktpapir... Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Hvis du skal få dette i en _norsk_ butikk må du nok nesten bare kjøpe en PDA-screen protector; og tilpasse den litt. Koster rundt 180 kroner vil jeg tro. Lenke til kommentar
Libom Skrevet 26. august 2004 Forfatter Del Skrevet 26. august 2004 Ok....nå vet han de tipsene Men han vil også vite om det er mulig å skifte deksel og hvor mye det ca. koster..noen som vet eller har gjort det? Lenke til kommentar
Algron Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Fant ikke en for sx1, men hvis du trenger det for 6600 kan du bestille det HER! Lenke til kommentar
Silkerampen Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Hvis du skal få dette i en _norsk_ butikk må du nok nesten bare kjøpe en PDA-screen protector; og tilpasse den litt.Koster rundt 180 kroner vil jeg tro. Her må jeg bare legge til at et par meter med kontaktpapir koster ca 25 kr... Lenke til kommentar
O. B. Lix Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 På mobiltec24.de finnes bortimot ALT... Butikken ser ut til å ha godt rykte på club siemens Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå