kjetilfa Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Noen som vet hvordan man fjerner autorun i win xp pro? Lenke til kommentar
Ayanez Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 start -> kjør -> msconfig -> oppstart Der kan du fjerne programmer som starter seg selv i starten hvis det var dette du mente Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 (endret) start -> kjør -> msconfig -> oppstartDer kan du fjerne programmer som starter seg selv i starten hvis det var dette du mente han snakker om auto run. Slik at cd eller dvd starter et program selv Er litt usikker på hvordan man fjerner det men man kan holde ned shift nå du setter i en cd så slipper du auto run. Btw autorun virker ikke lenge til meg. Selv har jeg ikke en anelse hvofor på tide med ei formatering snart kanskje Endret 25. august 2004 av iron_knuckle Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Han mente at CD'r starter automatisk: http://features.engadget.com/entry/3239236478279892/ Lenke til kommentar
arnosmith Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Han mente at CD'r starter automatisk: http://features.engadget.com/entry/3239236478279892/ genial guide! Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 (endret) Altså det er jo bare å høyreklikke på den aktuelle CD/DVD-stasjonen og velge egenskaper. Der kan du skru av/på autokjør samt stille inn hva som skal skje (hvis du vil at det skal skje noe) for ulike typer medier; om DVD-spiller skal starte automatisk hvis du putter inn en DVD osv. Jeg har skrudd av autorun på denne måten - kan ikke helt se poenget med å knote rundt i registry'et for å gjøre noe så enkelt. Endret 26. august 2004 av Shimano Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Altså det er jo bare å høyreklikke på den aktuelle CD/DVD-stasjonen og velge egenskaper. Der kan du skru av/på autokjør samt stille inn hva som skal skje (hvis du vil at det skal skje noe) for ulike typer medier; om DVD-spiller skal starte automatisk hvis du putter inn en DVD osv. Jeg har skrudd av autorun på denne måten - kan ikke helt se poenget med å knote rundt i registry'et for å gjøre noe så enkelt. Var det jeg også skulle til å påpeke Lenke til kommentar
RickRoll Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Trodde det bare var å holde shift knappen inne for å hindre at autorun starta når man setter inn cd'en, jeg... Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Trodde det bare var å holde shift knappen inne for å hindre at autorun starta når man setter inn cd'en, jeg... Det er riktig, men mente vel en permanent løsning her (?) Lenke til kommentar
It's me Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Windows diskuteres under windows. Posten flyttet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå