TapZ Skrevet 3. mai 2002 Del Skrevet 3. mai 2002 Har nylig kjøpt meg noen 90 minuters/800mb cd-r plater. men når jeg setter dem i min lite-on 12x cd-brenner finner den bare en 700mb plate. (i nero og i winxp) vil det ikke fungere med så store plater på brenneren min? Lenke til kommentar
BiosFlasher Skrevet 3. mai 2002 Del Skrevet 3. mai 2002 90 min plater (mr platinum) fungerer på min 12x lite-on. Nero så disse som 10 min plater, men det fungerer å brenne 90 min på de likevel. Bare å enable overburning i expert options og så svare ja på advarslene når du skal brenne. Lenke til kommentar
allanalv Skrevet 3. mai 2002 Del Skrevet 3. mai 2002 Kan dere si meg hvor jeg kan få kjøpt sånne plater, hvilke webshop ? Lenke til kommentar
TapZ Skrevet 3. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2002 ok. takk, nå har jeg lastet ned ny versjon av nero, ser ut til at fungerer nå. (driver og brenner nuh :smile: komplett har nylig fått inn smart buy sine 90min+ cd'er. Lenke til kommentar
Abstract Skrevet 6. mai 2002 Del Skrevet 6. mai 2002 http://www.komplett.no <- har 90min cd'er Lenke til kommentar
kpropp Skrevet 6. mai 2002 Del Skrevet 6. mai 2002 Til dere i Stavanger m. omegn. Så selger OBS på Mariero 90 min. plater. 69 kr. for 10 stk. med slimcover. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 har en Yamaha 4/4/16....noen som vet om jeg får brendt 90 minutters cd'er på denne...? det går greit å spille disse av i vanlig diskmann antar jeg....? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå