Ceaucescu Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Jeg likte det best før. Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Syns det var veldig fint sånn som det er nå! Så jeg sier, Behold den fargen! den var supah supahh Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Før. Husk å sleng opp bilder Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Likte det vel litt bedre før(men bildene var litt dårlige) Prøv å farg det litt mørkebrunt(men ikke svart) Det blir nok bra(men sexy var du uansett da ) Lenke til kommentar
enden Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Vil si at mørkt hår passer hudtonen din bedre. Du kan alltids stripe det litt lysere enn naturlig, men behold det mørke som undertone Lenke til kommentar
Elena=) Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Sånn som du hadde det før Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Mørkt med en litt varm nyanse, kanskje en anelse rød, hadde vært pent. Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Synes du var søtest nå jeg Lenke til kommentar
ophylicious Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 *Vifte med staven* Vips der var du brunette igjen Ehm... Hvilken stav? *tenke koffert, jeg? nei aldri...* Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Ser litt mer berte ut på det andre bildet......lekkert! Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 (endret) Tok den du har nå, bra med en forandring. Men seriøst, jeg blir litt flau her jeg sitter. Bare se hvordan en fager dame kan få så mange nerder til å hoppe ut av sitt gode skinn! Jeg tviler på at det er så veldig mange her som uttaler seg pga hårfarge-kunnskap. Men jeg er jo med selv, så jeg er ikke noe bedre enn andre. EDIT: Dæven så mange stemmer det var totalt! Endret 26. august 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 26. august 2004 Forfatter Del Skrevet 26. august 2004 Wow! Kommer hjem fra jobb, og ser dette! Det er positivt! Ser de fleste her har stemt før, men har også spurt venner og kjæreste, og de sier nå. Men jeg velger å høre på dere som ser på det utenifra, så i morgen klokken 20.00 skal hårfargingen skje. Bilder kommer opp uansett resultat. Så svart blir jeg for blek i ansiktet, og blond for mørk? Mellomtingen vil da bli kastanjebrun ca? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Synes uansett at du var finest på bildet der du var kledd i rosa. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Ja, velg kastanjebrunt Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Tok den du har nå, bra med en forandring. Men seriøst, jeg blir litt flau her jeg sitter. Bare se hvordan en fager dame kan få så mange nerder til å hoppe ut av sitt gode skinn! Jeg tviler på at det er så veldig mange her som uttaler seg pga hårfarge-kunnskap. Men jeg er jo med selv, så jeg er ikke noe bedre enn andre. EDIT: Dæven så mange stemmer det var totalt! Ser ingen som har hoppet ut av sitt gode skinn her jeg?, ser bare folk som gir sin objektive mening om hva de synes kler jenta best, hun spurte ikke sant og vi svarer. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 (endret) Tok den du har nå, bra med en forandring. Men seriøst, jeg blir litt flau her jeg sitter. Bare se hvordan en fager dame kan få så mange nerder til å hoppe ut av sitt gode skinn! Jeg tviler på at det er så veldig mange her som uttaler seg pga hårfarge-kunnskap. Men jeg er jo med selv, så jeg er ikke noe bedre enn andre. EDIT: Dæven så mange stemmer det var totalt! Ser ingen som har hoppet ut av sitt gode skinn her jeg?, ser bare folk som gir sin objektive mening om hva de synes kler jenta best, hun spurte ikke sant og vi svarer. Du vet hva jeg mener. Men jeg sier ikke at det er negativt! Endret 26. august 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Jeg er med tor_erik på den. Men det er ikke akkurat noe nytt da. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Det første bildet var sinnsykt nice ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå