Gå til innhold

Skal jeg farge håret igjen?

Putekos

Anbefalte innlegg

hm, fristet å poste "ATTENTION WHORE!"-bildet, men gidder ikke å finne det frem nå :shrug:

Du har postet det før, og jeg sa at hvis du bare skal slenge dritt, så kan du pelle deg vekk. Det er ikke første gangen du rakker ned på meg. Kan du ikke bare holde dritten for deg selv? Ikke fordi jeg bryr meg så mye om hva en drittunge sier til meg, men går an å holde deg for god for det..

Blæh *geipe til*

Kan ikke du holde din dritt for deg selv? La oss alle holde våres dritt for oss selv! stfu.gif

Hvem var det addressert til?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
AnAnAs.

Hvorfor holder ikke du dritten DIN for deg selv? ;)

Hysj HalTan! Jeg sa at ingen skulle komme med dritt mer!

Edit: Med fare for å poste et drittinlegg edit'er jeg heller denne!

Nok nå med krangling, gå on topic eller forvent tråden stengt.

*Forvente en stengt tråd*

Endret av Jonas
Lenke til kommentar
På forumet kan alle si sin mening, HalTan. Ikke vær tøffelhelt igjen.

Blah. Noe jeg også står for. Jeg bare synes det var litt ironisk for både Thea OG Jonas sin del. Hence the ";)". :)

Hysj HalTan! Jeg sa at ingen skulle komme med dritt mer!

*Massedritt* :D

---

Thea: Du kler egentlig begge deler godt, men det mørke er vel aller mest "classy", vil jeg tørre å påstå. Mørkt med litt striper blir garantert lekkert. :)

Endret av HalTan
Lenke til kommentar

Skjønner ikke at noen gidder å posten usakeligheter bare forde de synes en person vill ha oppmerksomhet? som jeg leser av denne posten så ville jenta bare ha vår mening.... det blir det samme som å spørre familie og venner.

Ja så var det det med fargen da, synes du kler mørkt hår bedre da du ikke helt kler så øyst hår som du har nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...