Stor Oddnoga Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 (endret) Behold det slik du har nå. Du ser litt mer frekk ut, på en måte. Hehe. Endret 25. august 2004 av Swag Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 26. august 2004 Forfatter Del Skrevet 26. august 2004 Etter litt om og men, så går vi for kastanjebrun eller nøttebrun farge. Har sittet og vurdert dette noen dager, for har funnet ut at dette ikke er "meg"- Ser litt trashy ut Så da vil bildene av resultatet komme til helgen. Må bare tenke gjennom det en siste gang Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Hva med å ta bilder i vanlig vinkel og med hele hodet ditt i fokus? Lenke til kommentar
ophylicious Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Synes det var ganske pen med begge hårfargene jeg (= Men jeg hadde mer sansen for "Før" Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Før. Men hadde vel tatt deg nå også. *Er så glad han har sosial IQ* Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Berre for å vere uenig med alle andre her : "NÅ" (tipper det blir mørkt uansett) Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Før. Evt. kan du stripe litt mørkeblått inn i den naturlige svartfargen din, det tror jeg kan bli stilig Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 hm, fristet å poste "ATTENTION WHORE!"-bildet, men gidder ikke å finne det frem nå Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 26. august 2004 Forfatter Del Skrevet 26. august 2004 hm, fristet å poste "ATTENTION WHORE!"-bildet, men gidder ikke å finne det frem nå Du har postet det før, og jeg sa at hvis du bare skal slenge dritt, så kan du pelle deg vekk. Det er ikke første gangen du rakker ned på meg. Kan du ikke bare holde dritten for deg selv? Ikke fordi jeg bryr meg så mye om hva en drittunge sier til meg, men går an å holde deg for god for det.. Blæh *geipe til* Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Uten tvil fargen du hadde før Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 FØR. Evt farge det brunt med noen striper... Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Syntes du var finest som brunette! Er du modell? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Nei, hun er jente på hardware-forum. Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 *Vifte med staven* Vips der var du brunette igjen Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 hm, fristet å poste "ATTENTION WHORE!"-bildet, men gidder ikke å finne det frem nå Du har postet det før, og jeg sa at hvis du bare skal slenge dritt, så kan du pelle deg vekk. Det er ikke første gangen du rakker ned på meg. Kan du ikke bare holde dritten for deg selv? Ikke fordi jeg bryr meg så mye om hva en drittunge sier til meg, men går an å holde deg for god for det.. Blæh *geipe til* Kan ikke du holde din dritt for deg selv? La oss alle holde våres dritt for oss selv! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå