Gå til innhold

Skal jeg farge håret igjen?

Putekos

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter litt om og men, så går vi for kastanjebrun eller nøttebrun farge. Har sittet og vurdert dette noen dager, for har funnet ut at dette ikke er "meg"- Ser litt trashy ut :p Så da vil bildene av resultatet komme til helgen. Må bare tenke gjennom det en siste gang

;)

Lenke til kommentar
hm, fristet å poste "ATTENTION WHORE!"-bildet, men gidder ikke å finne det frem nå :shrug:

Du har postet det før, og jeg sa at hvis du bare skal slenge dritt, så kan du pelle deg vekk. Det er ikke første gangen du rakker ned på meg. Kan du ikke bare holde dritten for deg selv? Ikke fordi jeg bryr meg så mye om hva en drittunge sier til meg, men går an å holde deg for god for det..

Blæh *geipe til*

Lenke til kommentar
hm, fristet å poste "ATTENTION WHORE!"-bildet, men gidder ikke å finne det frem nå :shrug:

Du har postet det før, og jeg sa at hvis du bare skal slenge dritt, så kan du pelle deg vekk. Det er ikke første gangen du rakker ned på meg. Kan du ikke bare holde dritten for deg selv? Ikke fordi jeg bryr meg så mye om hva en drittunge sier til meg, men går an å holde deg for god for det..

Blæh *geipe til*

Kan ikke du holde din dritt for deg selv? La oss alle holde våres dritt for oss selv! stfu.gif

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...