Putekos Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Ja, kanskje uinteressant for mange, men interessant for meg. Skal jeg farge håret tilbake? Før: Nå: Så - beholde fargen eller ikke? Eller er det same shit? Hopp over å svare hvis du skal være frekk Lenke til kommentar
Luv Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Vet ikke heeelt.. Synest på en måte at begge farger var ganske pene! Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Likte deg bedre med mørkt hår, men jeg er dog meget svak for brunetter og da. Du er pen uansett, men kanskje hakke penere med mørkt hår. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Hmm.... Ja. Men bry deg nå for all del minimalt om hva jeg sier. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Hva med å gjøre håret ditt litt mørkere enn det er nå, men ikke fult så mørkt som det var før? Eller så stripe det med ganske mørke striper (mørkere enn de du har). Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 25. august 2004 Forfatter Del Skrevet 25. august 2004 Håret mitt er opprinnelig svart. Ligner veldig på en afghaner da, ifølge mange. *synes ikke afghanere er så veldig pene* Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Støtter fargen du hadde før! Lenke til kommentar
mr. Bjerre Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Vet ikke om jeg trur på at det er deg, men fine bilder Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Jeg synes brunetter kan være veldig pent. For å være helt ærlig med deg Thea, så synes jeg du bør farge tilbake til den opprinnelige fargen, men ikke farg den helt sort. Brunt / Mørkebrunt hår er kjempefint. Uinteressant? WTF? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Lyst hår med mørke striper er Synes du kledde mørk hår meget godt, og er veldig pen med det. Men hvis du vil ha det lysere synes jeg du kanskje bør satse på noe som ikke er så lyst som du har det nå. Du er jo tross alt ikke den blekeste personen her. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Personlig liker jeg brunettes bedre, så.. før! (Så ikke galt ut slik du har det nå heller da.) Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Likte personlig fargen på det første bildet best. Synes at variasjoner av mørk og en smule lysere brunt gir mer dybde. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Mye mer sekzi med mørkt hår på deg. Kullsvart eller mørkbrunt. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Synes thea er nydelig uansett jeg, men jeg liker mørkt hår klart best så stemte på det. Uansett thea, du trenger ikke være redd for utseendet ditt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå