Tydeus Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Ok driver jo her å ser at store aktører forhandler seg til lisenser for en en billig penge 400kr. Hvordan er det hvis foreks 100 brukere her fra forumet danner en gruppe og spør om det er mulig å få en god pris på win XP? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Det er vel bare å installere XP på alle maskinene med samme produktnøkkel. Skjønner ikke helt hva du vil... Lenke til kommentar
Tydeus Skrevet 25. august 2004 Forfatter Del Skrevet 25. august 2004 (endret) et eksempel 100 privatpersoner....som bruker piratversion el. går sammen om å kjøpe privatperson lisens til sin egen pc. Men en person forhandler om god pris for alle sammen. Endret 25. august 2004 av Tydeus Lenke til kommentar
erikindre Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 (endret) Hehe, jeg har gratis til utdanningsbruk.... omtrent alt jeg vil ha av microsoft produkt Fikk lisensen på 2003 server i dag, skal installere på skuffedisken min på mandag :-) Regner med jeg får XP pro neste uke, trenger den for å logge på domene. Men ideen var god! Minner litt omownersbuykonseptet! Se om vi får litt oppslutning om dette! edit: Fur: oppfordring til piratkopiering eller? Om du ikke visste det gjelder en lisens for 1 PC! Dessuten har microsoft laget noen småproblemer ved å innføre denne produktaktiveringen. Endret 25. august 2004 av erikindre Lenke til kommentar
Tydeus Skrevet 26. august 2004 Forfatter Del Skrevet 26. august 2004 Er det jeg mener...hadde vært litt kult å fått til en avtale om billig XP. K jeg er student osv. Men studentversionen selges bare i oppgraderingsversion. Og med mindre noen har en ide om hvordan slippe å ha installert windows 98 før jeg skal legge inn XP med oppgraderingsversion. Blir mye mas har nemlig bare 1 gigs minne brikker...og 98 støtter jo ikke mer enn 512. Så hvis noen veit om det bare er å mekke studentversionen bootbar for å slippe å oppgradere let me know PS: har prøvd linux flere forskjellike distroer og, men USB keyboardet nekter å bli detekta ved første gang reboot etter install. Veit jo ikke helt om dette er personlig bruker inkompetanse Lenke til kommentar
Dirhael Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 (endret) Er det jeg mener...hadde vært litt kult å fått til en avtale om billig XP. K jeg er student osv. Men studentversionen selges bare i oppgraderingsversion. Og med mindre noen har en ide om hvordan slippe å ha installert windows 98 før jeg skal legge inn XP med oppgraderingsversion. Blir mye mas har nemlig bare 1 gigs minne brikker...og 98 støtter jo ikke mer enn 512. Så hvis noen veit om det bare er å mekke studentversionen bootbar for å slippe å oppgradere let me know PS: har prøvd linux flere forskjellike distroer og, men USB keyboardet nekter å bli detekta ved første gang reboot etter install. Veit jo ikke helt om dette er personlig bruker inkompetanse Du trenger ikke installere 98 før du oppgraderer. Installer XP som du ville gjort med den "vanlige" versjonen. Du vil bli spurt om å sette inn CD'n med den gamle versjonen av Windows under installasjonen. Installasjonen vil verifisere at du faktisk har en eldre utgave av Windows, og installasjonen vil fortsette. Vanskeligere er det ikke Endret 26. august 2004 av CodeXP Lenke til kommentar
kjhanken Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Og siden du er tydeligvis student så har du allerede ferdig forhandlede priser. Værre med de som ikke er studenter eller har tilknyttning til skoler o.l. Lenke til kommentar
Tydeus Skrevet 26. august 2004 Forfatter Del Skrevet 26. august 2004 Funker med brent win98 se og ? Har bare en gammel kopi av en stykk oppskrapet 98se norsk Lenke til kommentar
slowcooler Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Funker med brent win98 se og ? Har bare en gammel kopi av en stykk oppskrapet 98se norsk Jess, det hat jeg gjort mange ganger. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 hvorfor selges studentversjonen som en oppgradering? altså, om man er student, og kjøper studentlisens... hvorfor må man da ha en gammel utgave liggende? Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Dette hørtes ut som en god idè! Men er det helt lovlig? Selv har jeg produktnøkkel fra Forsvaret så du kan desverre ikke regne med meg Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 hvorfor selges studentversjonen som en oppgradering? altså, om man er student, og kjøper studentlisens... hvorfor må man da ha en gammel utgave liggende? For at Microsoft skal tjene penger. Lenke til kommentar
Tommy Dreamer Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Dette hørtes ut som en god idè! Men er det helt lovlig? Kan ikke se at det er noe ulovlig med dette. Er ikke verre enn at hvis det blir en gjeng som som samles om dette så er det bare å høre med MS om det er mulig å få WinXP billigere. Selv får jeg det sterkt "rabattatert" gjennom diverse kanaler :!: Lenke til kommentar
Cera Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Hvor får en tak i xp pro med studentlisens til en billig penge? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå