navido82 Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Har et veldig irriternde problem. Har kjøpt audigy 2 kort men jeg prøvde å finne drivere for den på creative sin hjemmeside. Der er det jo flere drivere på hjemmesiden som er for audigy 2. Så jeg skrev inn modellnummeret og den fant drivere da. Har nå installert driverne MEN jeg syns lyden er veldig dårlig. Nesten verre en min creative sb live 5.1 som jeg hadde før. 1) hva er galt? 2) Hvor er programmet der man kan justere på tremble,bass osv? selve styringen av lydkortet. 3) På enhetsbehandling på Egenskaper på Min datamaskin er det en gulfarget Lydkontroller for multimedia. Er det lydkortet mitt eller hva? 4) Den com porten som følger med audigy 2 kortet. MÅ man installere den i maskinen for å en vellykket installering av driverne? Svar fort .. takk Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 tja, på mitt audigy2 zs kom det med masse programvare og drivere, virker helt fint Lenke til kommentar
navido82 Skrevet 25. august 2004 Forfatter Del Skrevet 25. august 2004 (endret) tja, på mitt audigy2 zs kom det med masse programvare og drivere, virker helt fint hva heter den programvaren der man kan forandre instillinger osv? Mye hjelp her å få gitt Endret 25. august 2004 av navido82 Lenke til kommentar
lubbe Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 tja, på mitt audigy2 zs kom det med masse programvare og drivere, virker helt fint Hva er det som kommer i retail pakken? Er det noen kabler og lignende? (vil vite hva jeg må kjøpe ekstra) Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 (endret) hmm, kommer en cd med drivere, og noe slags multimedia program, er en god stund siden jeg kjøpte det kortet nå, så jeg husker ikke alt edit: men kortet anbefales! innlegg 250 Endret 26. august 2004 av LenniZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå