b-haflan Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Jeg får følgende feilmelding når jeg forsøker å installere drivere for mitt nye digitalkamera "Kan ikke laste enhetsdriveren for denne maskinvaren fordi en tidligere forekomst av driveren fortsatt finnes i minnet. (Kode 38)" Jeg har forsøkt å finne om det ligger noe i taskmanager som har med dette å gjøresom jeg evt. kunne fjernet, men jeg finner ingenting. Kan noen hjelpe? Lenke til kommentar
e321 Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 bruker du windows xp? Hvis ja, prøv å bare plugg kamera inn å se hva som skjer. Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 last ned drivercleaner, å fjern alle tidligere drivere før du installerer nye! Lenke til kommentar
b-haflan Skrevet 25. august 2004 Forfatter Del Skrevet 25. august 2004 jeg forsøkte å følge brukerveiledning med å installere software først og koble til etterpå. Det er da jeg får feilmeldingen. Når jeg nå i etterkant kobler til kameraet kjenner PC'en ikke igjen kameraet. Det er faktisk ikke noe respons i det hele tatt. Til det andre svaret, har du noe tips om hvor jeg enklest finner en slik cleaner og vil en slik cleaner slette absolutt alle drivere eller kan jeg velge selv? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå