Zodihax Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Helsesøster på den forrige skolen min sa til og med at følgene av å bruke snus nesten er verre enn følgene av røyk. Og dette hadde hun vitenskapelige bevis for? Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Rest my case. Endret 25. november 2008 av k1mzor Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Rest my case. Og dette er helseskadelig på hvilken måte? Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Det øverste bildet er etter bruk av nikotinfri snus som ødela i kjeften.. Ikke vanlig snus! Onico kalles den, artikkelen ligger på nettet.. Lenke til kommentar
Mossfoot Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 det er vanlig at det svir litt, men ikke at man får blemmer! har aldri prøvd den rape greia, kanskje det er noe spes med den..... Jeg har aldri fått blemmer av GR. Eneste grunn til at jeg ikke kjøpte den mer er at jeg ikke likte den Skruf Stärk, Nick & Johnny Strong og RL ftw Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå