Gå til innhold

snus, skadelig i det hele tatt?

Illmatic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Istedet for å lage en ny post om det, hva lages snus av egentlig? Noen som vet de rette fakta på dette?

Er det fra tobakk planter som tørkes og smuldres opp elns?

Glassfiber (til å kutte opp tannkjøttet), nikotin og noe svart greie som skal holde alt sammen (sikkert tjære)

Helt feil. du snakker nok om skrå. det jo ikke glassfiber i snus.

Lenke til kommentar

Har tatt en boks over tre dager nå..begynte å svi litt i starten, men så ble det verre..spurte en på jobb om det, og han sa det var normalt at det svei..vel vel, tenke jeg..men når jeg kom hjem så sjekket jeg bare for sikkerhets skyld..vrengte opp leppa.."damn"..hehe..vel, smatter på litt oliver twist nå, ikke det samme, men det funker vel på en psykisk måte..

Jaja..men da har waffal snusprodusentene mistet en kunde :)

Lenke til kommentar

nei,rape er som annen snus... god er den også :D

hva mener du med blemmer?? ser jo selv at innsiden av leppa blir misfarget,og det ytterste laget med ''slim'' eller hva du vil kalle det løsner litt.... men blemmer?? aldri hørt om....

At du blir sår,og at det svir i begynnelsen er helt normalt...men,det svir jo ikke så mye da :p

Lenke til kommentar
Snus er jo enda mer skadeligere enn røyk.

den var teit! ;):tease: neida, men tror nok ikke det er mer skadlig enn røyk...skal ganske mye til å være mer usunt enn det! er MANGE som har dødd av røyk, 1 eller noe av snus....

Du har nok rett. Snus er ikke mere skadeligere, de er nok ca. like skadelig.

Hvis det er noen av de som må være mer skadelig, er det vel røyk? :p

Lenke til kommentar
Snus er jo enda mer skadeligere enn røyk.

den var teit! ;):tease: neida, men tror nok ikke det er mer skadlig enn røyk...skal ganske mye til å være mer usunt enn det! er MANGE som har dødd av røyk, 1 eller noe av snus....

Du har nok rett. Snus er ikke mere skadeligere, de er nok ca. like skadelig.

Hvis det er noen av de som må være mer skadelig, er det vel røyk? :p

røyk er nok mye mer skadelig. blir brukt mye ressurser på tobakk-forskning, ikke påvist at snus er usunt enda......

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Utrolig mange idiotiske svar denne tråden inneholder.

Glassfiber (til å kutte opp tannkjøttet), nikotin og noe svart greie som skal holde alt sammen (sikkert tjære)

Glassfiber? Make that saltwater.

Røyk er ikke mer/like/i nærheten av like skadelig som røyk. Snus går ikke utover fysiske eller psykiske prestasjoner.

Når en person har snuset i over 2 år. Ser du jo at hele tannkjøtet er "brent" bort...?

Jeg har snust i 1 1/2 år, en boks til dagen i en tid. Jeg har ikke fått grop, merke, annen farge, har fortsatt strengen og helsen i behold.

Lenke til kommentar
propaganda: hvor mye snuser du/hvor lenge? jeg har ikke noe missfarga, eller løse deler......

hehe ''løse deler'' .... hvis du har snusa en hel dag,ser du ingen misfarge under overleppa?? jeg snuser ikke forferdelig mye,men helt greit... kan jo ha noe med at jeg har snusen inne i flere timer om gangen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...