kristoffer1989 Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 vet jo at det ikke funker med noe drag and dropp på sangene men er det mulig å gjøre dette med ting du bare skal frakte med deg?? og en ting til... den kan jo lese tekst... vil det si at du bare kan ta med deg et rentekst word dokument og ta drag and dropp på ipoden så kan du lese det på den eller hvordan funker det?? Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 ja, det funker helt fint uten drivere.. den kan vel kun lese *.txt filer Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 hvis du bare drar over sanger til den, hva skjer da da? kommer de ikke fram hvis du velger alle sanger heller? merkelig ordning.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Sangene blir organisert via programmer som iTunes, Ephod osv...og kan ikkje opnast med utforsker eller via Min Datamaskin. Sånn er det berre. Dersom du drar ein sang frå maskina og over til iPoden så ligger den der. Du kan ikkje gjere noko med den, anna enn å transportere sangen frå ei maskin til ei anna. Det er litt merkelig system, det er eg enig i, men for meg funker det kjempebra sidan eg bruker iTunes døgnet rundt uansett. Lenke til kommentar
kristoffer1989 Skrevet 27. august 2004 Forfatter Del Skrevet 27. august 2004 hvordan legger man over .txt filer for at de skal kunne lese på podden da?? Lenke til kommentar
Taken Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 f.eks via Itunes det også. Når du legger inn sanger via ITunes kan du se de på harddisken også, men under en skjult mappe. De ligger noe teit sortert der, så det anbefales å bruke ephpod e.l for å eventuelt kopiere de ut. Kun de sangene som legges inn via et f.eks ITunes kan sees på selve IPod'en, da de legges inn i en form for database med dataene som ligger i ID3 taggen på mp3'ene. Når det gjelder spesifikt om programmer og diverse om IPod anbefaler jeg IPodLounge. Ellers fungerer den utmerket som ekstern harddisk. Det eneste problemet kan være batteriet da den ikke kan lade via USB, bare via Firewire. Lenke til kommentar
kristoffer1989 Skrevet 2. september 2004 Forfatter Del Skrevet 2. september 2004 ja jeg har fått ipoden nå og det funnker kjempebra.... prøvde å legge noen .txt filer i notes mappa og det funker fett.... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 jeg bruker ephPod til å kopiere osv til iPod Minien.. funker fett.. likte ikke iTunes.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8745264 Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Noen som har prøvd Anapod Explorer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå