Shilo Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Er Siemens CX65 noe bra? Jeg har ett tilbud, kan få den for 1500kr, brukt med telenor entry. Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Veldig bra den med en god skjerm og kjappe menyer. Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Du vet vel at Entry "ødelegger" høyre softkey på telefonen. En knapp du kan bruke til f.eks ny sms/mms, telefonbok, ringe dama osv osv.....Hvis du ikke bruker wap er det ingen vits med entry. Vil bli et stort irritasjonsmoment etter kort tid Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 er fornøyd jeg ja, super skjerm, stilig design, bra med minne, rask å skrive sms på, kan oppgraderes fra internett etc. batteriet kunne vart noe lengre, mitt klarer ikke stort mer enn 3 dager ved moderat bruk. ellers er det en bra telefon! anbefaler deg å prøve å få den låst opp hos f.eks www.unlock.no , telenor har jeg ikke mye til overs for! entry er dessuten svært dyrt å bruke sammenlignet med wap fra f.eks mobyson, chess eller talkmore... Lenke til kommentar
Skrue_McDuck Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Det er en helt flott telefon i hvert fall hvis du får den til 1500kr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå