dimdal Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Hei, har hatt et problem med at bildene mine får rare "striper" og fargefeil etter å ha blitt uploadet til webhost. Her er et eksempel.. kan noen være så snill å forklare meg hvorfor dette skjer? Og hvordan jeg kan unngå det? Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Det er verre enn som så, bildet er faktisk helt borte. Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 25. august 2004 Forfatter Del Skrevet 25. august 2004 Sorry.. linka feil fiksa nå.. Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Ser ut som et Jetfly som flyr forbi:) Høres merkelig ut. Blir det slik på alle bildene du laster opp? Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 25. august 2004 Forfatter Del Skrevet 25. august 2004 Ja.. orginalene er ikke sånn i det hele tatt.. og jo høyere oppløsning, jo flere "striper" og feil blir det.. Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Den fila er blitt skadet på en eller annen måte. Forskjellige bildefremvisere vil behandle den på forskjellige måter. Noen vil greie det ganske bra, andre vil gi en feilmelding. Hvis du har et gammelt modem så er det teoretisk mulig at det er overføringsfeil mellom modemet og PCen. Uansett så skal sånne feil ikke forekomme. Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 25. august 2004 Forfatter Del Skrevet 25. august 2004 Ikke noe gammelt modem her i huset.. bare en 2048/256 linje. Lurer veldig på om det KAN være SmartFTP som gjør det? Fordi arkivfiler som jeg laster opp blir også skada.. og jeg har alltid brukt SmartFTP Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 25. august 2004 Forfatter Del Skrevet 25. august 2004 Bare for å avslutte denne tråden; Bytta over til CuteFTP - and what do you know? Ingen flere ødelagte bilder.. Konklusjon: Ikke bruk SmartFTP 1.0.981 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå