Xanitra Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Noen ganger liker jeg å "vindu shoppe" som det heter på fint. Det er ikke alltid jeg har er penger, men det er ofte at jeg har lyst til å kikke på forhånd. å så handle senere.. men er det ingen netshop som lagrer en evt handlekurv til senere? Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Lager du så stor handlevogn, og kjøper etterpå, at dette er nødvendig? Jeg ser nytten i det når man setter opp en ny PC f.eks, men om det er en harddisk, noe RAM, eller lignende, så ser jeg rett og slett ikke vitsen med det. Lenke til kommentar
Capt. Chaos Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Hei ! Gjør det samme selv innimellom jeg. yaTack lagerer handlekurven vet jeg. Jeg mener at det er andre butikker jeg har gjort dette i også, men husker ikke hvilke. MVH Capt. Chaos Lenke til kommentar
So|o Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 (endret) Lager du så stor handlevogn, og kjøper etterpå, at dette er nødvendig?Jeg ser nytten i det når man setter opp en ny PC f.eks, men om det er en harddisk, noe RAM, eller lignende, så ser jeg rett og slett ikke vitsen med det. Det er sant. Jeg har handlet en del fra nettbutikker og har aldri følt behov for det. OT: Vet ikke om noen nettbutikker som har mulighet for å lagre handlekurven. Endret 27. august 2004 av asdfgh Lenke til kommentar
boosting Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 PSDATA lar deg lagre varer som ligger i handlekurven. De ligger ikke i kurven neste login, men du kan overføre de fra dine sider. Lenke til kommentar
enden Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Du kan også opprette en handlekurv eller to i produktguiden til hardware. Denne lagres, og kan vises fram, og i tillegg har den endel andre fiffige detaljer. Du kan få se summen for hver webshop som har noen av delene inne, og alle webshoppene er rangert etter hvem som er billigst. Om du kan overføre varene derfra til en av nettbutikkenes handlevogn vet jeg ikke, men det gir en fin oversikt, samt muligheten for lagring Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå