Sylvarius Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 (endret) Jeg har fått et tilbud på min stasjonære pc på 4500. Tenker å spare meg opp, slik at jeg har ca 14-15.000 iløpet av oktober måned å bruke til bærbar pc. Trenger da noen tips fra dere her på hardware.no. Jeg har noen krav til laptopen. - Linux kompitabel (tenker spesifikt på SuSE 9.1) - Ikke bråke så sabla mye, og samtidig være kald nok til å ha på fanget - DVD-RW - 512 MB Ram, oppgraderbart til 1 Gb, helst bare en rambrikke i den fra før. - Firewire, og USB 2.0 - Kortleser (ikke så altfor viktig..) - wlan og lan (wlan ser jeg på som en bonus, ikke en nødvendighet) - Holde til vanlig bruk (surfing, videotitting, dvd brenning, IM, irc, o.l i hvertfall 2 år) - Mulighet å kjøre litt nyere spill hadde ikke gjort noe - Harddisk trenger ikke å være så stor, planlegger å kjøpe firewire disk. Takker på forhånd for eventuell hjelp. Endret 25. august 2004 av Sylvarius Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Jeg har fått et tilbud på min stasjonære pc på 4500. *blablablabla* - Holde til vanlig bruk (surfing, videotitting, dvd brenning, IM, irc, o.l i hvertfall 2 år) *blablablabla* Har du en glasskule du kan titte inn i fremtiden med? Tror hvertfall ingen andre her har det. Kjøper du deg en centrino II pc så tror jeg du skal være godt rustet. Kjennetegn; WLAN, lavt strømforbruk, lite støy/varme.... Lenke til kommentar
Sylvarius Skrevet 25. august 2004 Forfatter Del Skrevet 25. august 2004 (endret) Vet du hva? Om du ikke har noe produktivt å komme med, så ikke svar. Endret 25. august 2004 av Sylvarius Lenke til kommentar
Sylvarius Skrevet 25. august 2004 Forfatter Del Skrevet 25. august 2004 Tror jeg må lære meg å lese inleggene før jeg flipper. Beklager CrZy_T, skal sjekke ut Centrino II. Er jo snakk om en fire uker. Tror ikke så mye skjer iløpet av den tid. Lenke til kommentar
TeAmlAmPerz Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 ingen som veit noe fremtiden!!!!! beste pcen til ca13000!!! den er vel grei, det er dothan (centrino 2).... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå