Solarstone Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 åpner snart en web butikk og lurer på om det finnes en pda/pocket Pc som kan mota og sende epost o.l tenker da i retning database og nye ordrer osv føller ikke så mye med når det gjelder PDA/Pocket pc... pris: helst under ca 4000 kr (kanskje det er andre web/butikk eiere der ute som har en løsning på dette.. har lyst til å bevege meg litt rundt, og ikke bare sitte forann epost lesern hele tiden) takker for svar... Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Ja, Microsoft sitt PocketPC operativsystem har PIM med støtte for lesing/skriving av mail med IMAP og POP. Nyere PDAer er ganske dyre da og folk som har en tar godt vare på den. Så jeg vil anbefale deg å ta deg en tur innom bruktmarkedet eller qxl og prøve å finne en pent brukt en der. Lenke til kommentar
Solarstone Skrevet 25. august 2004 Forfatter Del Skrevet 25. august 2004 ok så hvis jeg skal kjøpe en PDA/pocket pc med støtte for internett/mail osv er det noen spes betegnelser jeg skal se etter? Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Må man ikke ha GPRS da? Eller må jo man vøre innen et WLAN.. Er det GPRS på alle PDA'er da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå