thunstad Skrevet 3. mai 2002 Del Skrevet 3. mai 2002 Opplever til tider at feks filmer som lastes ned fra KAZA ikke finnes i download mappen. Finner dem ellers ikke noen steder på hardisken. Kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
dnivie Skrevet 3. mai 2002 Del Skrevet 3. mai 2002 Jeg regner med det er _lovlige_ trailere eller noe i den dur du laster ned? Hvis ikke kan jeg dessverre ikke hjelpe deg :smile: Lenke til kommentar
thunstad Skrevet 3. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2002 Beklager at jeg ikke nevnte det, men det er trailere det er snakk om her. Vet du hva problemet kan være? Lenke til kommentar
thunstad Skrevet 3. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2002 Har funnet det ut selv. De legger seg som DAT filer i upload mappa. Da kan jeg endelig nyte trailerene som jeg har dratt ned :smile: Lenke til kommentar
Rascal Skrevet 3. mai 2002 Del Skrevet 3. mai 2002 er det snakk om filer som er ferdig lastet ned eller som er i ferd med å bli lastet ned? Lenke til kommentar
thunstad Skrevet 3. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2002 filer som er lastet ned Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå