fargoth Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Hørte av en ven om at det skulle komme et golden sun spill til gamecube. Kan noen bekrefte eller avkrefte dette? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 25. august 2004 Forfatter Del Skrevet 25. august 2004 (endret) Fant denne linken GS3 Der står det Golden Sun 3.. Har noen noe info om dette, eller faste beviser? Endret 25. august 2004 av fargoth Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Camelot har vist jobbet lenge på det. Det blir nok offisielt annonsert etter Mario Tennis er ute. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 26. august 2004 Forfatter Del Skrevet 26. august 2004 Golden Sun De må vere noe av det beste laget til gba.. Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Golden Sun De må vere noe av det beste laget til gba.. Agreed jobbet noe vilt med å få ultimate setup på folkene mine men da var det bare det at jeg ikke har gamecube Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 26. august 2004 Forfatter Del Skrevet 26. august 2004 Jeg har selv ikke gc, men kommer det et Golden Sun spill til gc så kjøper jeg en på flekken! Lenke til kommentar
Betongmannen Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 (endret) Tja, dette spillet er jo bra tidsfordriv til Golden Sun kommer ut. Endret 26. august 2004 av Betongmannen Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 27. august 2004 Forfatter Del Skrevet 27. august 2004 Tja, dette spillet er jo bra tidsfordriv til Golden Sun kommer ut. Virket litt kult! Må bare skaffe meg en GameCube først.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå