fantaboy Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Jeg har et IC7 MAX3 kort, og som mange kanskje har fått meg seg viser de altfor høye temperaturer i forhold til hva som virkelig temp. Derfor vil jeg gjerne kjøpe en digital måler? hvem bør jeg kjøpe og hvordan fester jeg den på P4 ? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Oppdatere BIOS da? Funker det? Tja.. målerene burde vel sitte ved kjernen, i midten altså. Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Selv med den nyeste BIOS leser feil. Jeg har den og min viser feil. For høy temp. Den sank ikk en gang! Skal kjøpe meg en sensor jeg også! Lenke til kommentar
fantaboy Skrevet 26. august 2004 Forfatter Del Skrevet 26. august 2004 ja, det fungerer ikke å oppdatere/flashe bios Noen som vet hvordan jeg evt. skal feste en temp.måler på en P4 nw 2.8 ? Lenke til kommentar
ok2k Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Helt inntil kjernen kanskje? Lenke til kommentar
imastard Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 det er IHS på alle pentium prossesorer.. Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Hva er det for noe da? Lenke til kommentar
klikko Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 (endret) under mener jeg kjølp en temp sensor som har sånne tynne ledninger innerst ved sensoren, da kan du legge ledningene mellom pinnene på cpu....og deretter feste sensoren rett under core sensoren jeg bruker har sånne tynne ledninger ihvertfall, den fulgte med thermaltake kabinnettet mitt, en venn av meg kjøpte en sensor og den hadde tykke ledninger som ikke gikk å legge mellom pinnene så , det gjelder å kjøpe riktig darkx: IHS er noe som ligger over kjernen på p4 og amd64 prossesorene, det er for beskyttelse tror jeg, noen har tilogmed skjært rundt kanten på denne for å få fjernet den og få direkte kontakt med kjernen... er visst ikke å anbefale siden kjernene har en tendens til å knekke opp å bli ødelagt... hvertfall på amd64.. Endret 27. august 2004 av klikko Lenke til kommentar
imastard Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Hva er det for noe da? IHS står for Intel Heat Shield eller.no den skal fordele varmen utover og hindre att kjernen blir knust.. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 IHS=Integrated Heat Spreader. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå