Richard_87 Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 hei dere. nå skal jeg ha ny forsterker, har ca en 10 år gammel en. kjøpte meg høytalere for ca 1 år siden, og er litt lei av at når jeg spiller veldig høyt blir kvaliteten på lyden så dårlig. har 2 av disse høytalerne: kjøpte de brukt, men her er spesifikasjoner: "Det var ikke lett å forbedre kjempesuksessen 15G. Konstruksjonen har vist seg å være pålitelig og vellydende noe som har gjort den godt likt blandt kundene. Nye 15Gx er allikevel enda litt bedre. Doble kraftige 15" basser, doble 6.5" mellomtoner og på toppen ett diskanthorn. Konstruksjonen med at mellomtonen tar hånd om hele det viktige stemmeområdet gjør at GX-15 til tross for sin disco framtoning får en balansert lyd. Riktig bra trykk og dybde i bassen, litt ekstra snert i toppen og en neutral mellomtone er en god beskrivelse av GX-15. 700 Watt. Følsomhet 97dB. Impedanse 4ohm. Frekvensområde 26-20.000Hz. Mål (BxHxD) 475x1203x500 mm. Selges som kit der alt utenom selve kassen inngår, ferdig skårne plater til kasse med alle hull kan kjøpes separat. Utførlig byggebeskrivelse. 27 kg." http://www.ljudia.no/cgi-bin/no/online/af0...429%20&cart_id= har nå ca 3000 kr, men venter litt mer. så tenker at det er lurest å kjøpe brukt. hører mye på rap og tekno så trenger noe som leverer mye strøm (mye bass osv). sett på nad c370 og 372, men aner egentlig ikke noe om forsterkere. noen som kan komme med noen anbefalinger, bør ikke være mye dyrere enn 4000 og gjerne brukt! på forhånd takk! Lenke til kommentar
Richard_87 Skrevet 26. august 2004 Forfatter Del Skrevet 26. august 2004 ingen som har noen ok svar? har sett en nad c370 på qxl, vil den holde for meg? utropsprisen er 2k eller noe. Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 har sett en nad c370 på qxl, vil den holde for meg? utropsprisen er 2k eller noe. Vil funke fint den! Ikke så gærn pris heller, selv om det er en gammel modell....c372 har jo kommet nå.. Lenke til kommentar
Richard_87 Skrevet 26. august 2004 Forfatter Del Skrevet 26. august 2004 har gitt bud nå, men viser seg at minsteprisen er høyere og den er skjult. det er fremdeles garanti på den og den er i 100 % stand. lurer på... hvor mye burde jeg maks gi den? hva er den verdt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå