kul_11 Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Fikk opp nå at Windows XP Service Pack 2 var klar for nedlasting. Hvordan vil Service Pack 2 virke på Windows XP Proff engelsk med cracka CD-Key? Har hørt litt forskjellig om akkurat det. Noe at det vil krasje hele systemet, og noe annet om at det var en i Microsoft som hadde sagt at Service Pack 2 vil fungere helt fint på Windows XP med cracka CD-Key. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 microsoft har bestemt at alle kan bruke sp2 uansett cd-key! Lenke til kommentar
kul_11 Skrevet 25. august 2004 Forfatter Del Skrevet 25. august 2004 Takktakk for hurtig svar. :!: Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Takktakk for hurtig svar. :!: Noen ble glada ja hehe Lenke til kommentar
Sprayer Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 microsoft har bestemt at alle kan bruke sp2 uansett cd-key! Det er ikke min erfaring men Lenke til kommentar
jevel Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 microsoft har bestemt at alle kan bruke sp2 uansett cd-key! Det er feil. De CD-keyene som ble blokkert fra og med SP1 er også blokkert i SP2. Ikke snakk så skråsikkert om ting du ikke vet. Kan lure folk til å gjøre dumme valg. -KJ Lenke til kommentar
Sprayer Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 microsoft har bestemt at alle kan bruke sp2 uansett cd-key! Det er feil. De CD-keyene som ble blokkert fra og med SP1 er også blokkert i SP2. Ikke snakk så skråsikkert om ting du ikke vet. Kan lure folk til å gjøre dumme valg. -KJ Lenke til kommentar
Tee_Kay Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 er det lovt og snakke om cracka ting på forumet nå? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 microsoft har bestemt at alle kan bruke sp2 uansett cd-key! Det er feil. De CD-keyene som ble blokkert fra og med SP1 er også blokkert i SP2. Ikke snakk så skråsikkert om ting du ikke vet. Kan lure folk til å gjøre dumme valg. -KJ det burde du også! hvis du hadde sett på hvem dato jeg postet det var dette nyheten fra Microsoft: Microsoft ble selvfølgelig raskt klar over dette, og ordnet det slik at piratbrukerne ikke fikk installere Service Pack 1 til Windows XP. Det som nå er blitt klart, er at en slik ordning ikke gjelder Service Pack 2. - Vi har ikke gjort noe konkret med Service Pack 2 for å hindre oppdatering av piratkopier, sier produktsjef Barry Goffe i Microsoft til ComputerTimes. - Dette var et vanskelig valg, men vi bestemte til slutt at selv om noen har en piratkopiert utgave av Windows, er det viktigere å trygge brukeren enn å være bekymret over de tapte inntektene, fortalte Goffe. den nyheten leste jeg samme dag jeg postet innlegget.. så kanskje jeg ikke kunne noe for det da? Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Hvem som helst kan bruke SP2, uansett om du har cracka cd key eller ikke ! Lenke til kommentar
riktig Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Hmm...jeg kan laste ned hva jeg vil av oppdateringer fra Windows, både SP1 og 2.Jeg har cracka key.Hvis man bare vil får man det til. Lenke til kommentar
Tobi2 Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 SP2 er noe jeg kunne klart meg uten. Skal formatere og installere windows på nytt som følge av å ha installert SP2. (Var bare error og klaging hele tiden) Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Anyway her fungerer SP2 gull Lenke til kommentar
mo1900 Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Men hvorfor får man da ikke installert SP2 md cracket key? Eneste som skjer er at man får en feilmelding om at det er feil key. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Stenges. Tråden beveger seg litt ut på tynn is. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg