Gå til innhold

Windows XP SP 2 og cracka CD-Key

Anbefalte innlegg

Fikk opp nå at Windows XP Service Pack 2 var klar for nedlasting.

Hvordan vil Service Pack 2 virke på Windows XP Proff engelsk med cracka CD-Key?

Har hørt litt forskjellig om akkurat det.

Noe at det vil krasje hele systemet, og noe annet om at det var en i Microsoft som hadde sagt at Service Pack 2 vil fungere helt fint på Windows XP med cracka CD-Key.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
  • 3 uker senere...
microsoft har bestemt at alle kan bruke sp2 uansett cd-key!

Det er feil.

De CD-keyene som ble blokkert fra og med SP1 er også blokkert i SP2.

Ikke snakk så skråsikkert om ting du ikke vet. Kan lure folk til å gjøre dumme valg.

-KJ

Lenke til kommentar

Det er feil.

Ikke snakk så skråsikkert om ting du ikke vet. Kan lure folk til å gjøre dumme valg.

-KJ

:whistle:

Lenke til kommentar

Det er feil.

-KJ

det burde du også! hvis du hadde sett på hvem dato jeg postet det var dette nyheten fra Microsoft:

Microsoft ble selvfølgelig raskt klar over dette, og ordnet det slik at piratbrukerne ikke fikk installere Service Pack 1 til Windows XP.

Det som nå er blitt klart, er at en slik ordning ikke gjelder Service Pack 2.

- Vi har ikke gjort noe konkret med Service Pack 2 for å hindre oppdatering av piratkopier, sier produktsjef Barry Goffe i Microsoft til ComputerTimes.

- Dette var et vanskelig valg, men vi bestemte til slutt at selv om noen har en piratkopiert utgave av Windows, er det viktigere å trygge brukeren enn å være bekymret over de tapte inntektene, fortalte Goffe.

den nyheten leste jeg samme dag jeg postet innlegget.. så kanskje jeg ikke kunne noe for det da?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...