Bimmer Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Ok, hva med denne da: Jeg får ikke lagt inn raid drivere ved å trykke F6 under win XP pro installasjon!!! No S-ATA disk for me this evening!! Har et GAMMELT Microsoft internet keyboard, uten F-lock tast, og ja du gjettet det - F-lock er default AV ved boot Veldig festlig ettersom jeg ikke har noe gammelt tastatur liggende. Flott av M$. Ved å bruke et tastatur fra M$ kan jeg altså ikke installere OS fra M$. Det finnes et reg-hack, men det sier seg selv at det er ubrukelig FØR du er i Windows. GRRRRR Går på puben i stedet. Lenke til kommentar
arnosmith Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 hva med å låne et keyboard av en kompis? Lenke til kommentar
Blacksheep Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Hvordan har du klart å installere XP på tidligere ? Man må jo trykke F8 for å godta "lisenskravene" før man får installert. Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 (endret) Sorry at jeg flirer :!: _edit: leif Endret 25. august 2004 av _StatuS_ Lenke til kommentar
Fury Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 (endret) Man må nesten anta, at "Microsoft" som er både selskapet bak Operativsystemet ditt og tastaturet, har tenkt litt lengre enn som så... Så hvis du har et microsoft tastatur er du tvungen til å evt. bruke Linux Og Blacksheep har et poeng der Edit: leif Endret 25. august 2004 av Fury Lenke til kommentar
Bimmer Skrevet 25. august 2004 Forfatter Del Skrevet 25. august 2004 (endret) Hvordan har du klart å installere XP på tidligere ? Man må jo trykke F8 for å godta "lisenskravene" før man får installert. ------------------ Hvordan har du klart å installere XP på tidligere ? Man må jo trykke F8 for å godta "lisenskravene" før man får installert. Hei. Hadde et annet keyboard den gangen i år 2002. Og en annen maskin for den saks skyld. Men øllen var kald og god på puben SÅ det var ingen krise likevel. mvh... Edit: Linux ække dumt nei... Endret 25. august 2004 av Bimmer Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 (endret) At det er mulig :!: Kunne ikke dy meg når jeg snubla over denne tråden, og sendte en mail med link til Microsoft Norge, bare på morro. Fikk svar i dag: From: Sent: Wednesday, September 01, 2004 12:47 PM To: Lars H Subject: RE: Dårlig gjennomtenkt? Hei Lars, Av konversationen som man finner på linken du sänder är det tydligt att ni upplever problem av teknisk art. Detta är självfallet något vi vill göra vårt bästa för att hjälpa er med. Jag vill därför be er kontakta våra tekniker direkt på tlf 22 02 25 50. De har telefontid mellan 9.00 – 17.00, måndag till fredag och kan hjälpa er vidare med denna saken. Lycka till och hoppas ni får löst problemet snarast! Ha en fortsatt fin dag Hälsning Kundtjänst Microsoft Norge ________________________________________ From: Lars H [mailto:****@broadpark.no] Sent: 25. august 2004 22:35 To: Nordic Customer Service, Norway Subject: Dårlig gjennomtenkt? Hehe, dere syns ikke dette: http://forum.hardware.no/index.php?s=&act=...=0#entry2675290 er LITT dårlig gjennomtenkt? Mvh, Lars H *Navn og e-post til konsulenten på Microsoft slettet.* pgressum Endret 13. august 2005 av _StatuS_ Lenke til kommentar
enl Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Vet ikke hvordan det er på tastaturene til Microsoft, men på de til Logitech kan man deaktivere F-tastlåsen i oppstarten ved å trykke på F-lås-knappen. Lenke til kommentar
Royzer Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 hehe.. :!: kommer vel aldri til å oppleve det problemet ettersom jeg sitter med et IBM tastatur fra 1998-99 fungerer helt perfekt. Lenke til kommentar
KriB Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Hva i all verden er F-lock? Lenke til kommentar
agony Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Hva i all verden er F-lock? f-lock er en jalla funksjon som er med på endel nyere tastatur, de legger en masse ektra funksjoner på F1-F12. Som mail, notepad evt hva du gidder å legge til selv. For å få dette til bruker de en f-lock tast, omtrent det samme som fn tasten på endel bærbare, til å skifte mellom den ene eller den andre funksjonen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Neida, enable keyboard support i BIOS du, så får du det opp under boot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå