Ayanez Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Noen som har noen erfaringer? Noen som har informasjon om de forskjellige delene? Støyer den etc.? Er det billigere å kjøpe den istedenfor en ny pc i deler? Og hvor får man kjøpt den? Mange spørsmål Lenke til kommentar
Ayanez Skrevet 26. august 2004 Forfatter Del Skrevet 26. august 2004 Fikk en del info her og her. Nå lurer jeg bare på hvor man kan kjøpe den? Det er ingen prix butikker i nærheten og jeg tviler på at de har den i alle butikkene Lenke til kommentar
Musty Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 (endret) hvis ikke jeg tar feil var det vel både coop prix og coop obs! som selger den, hvis det hjelper deg da. Hvis det er Tønsberg (fra din profil) du vil ha hjelp til kan jeg ikke hjelpe deg, men du kan jo sende en mail til coop, evt bare sjekke hjemmesidene deres om hvor nærmeste prix eller obs er, og evt ringe og høre om de har maskinen... edit: du kan jo se her Endret 26. august 2004 av Musty Lenke til kommentar
Ayanez Skrevet 26. august 2004 Forfatter Del Skrevet 26. august 2004 sendte mail nå. nærmeste butikk ligger et godt stykke unna og jeg har heller ikke så lett tilgang til bil heller :\ Lenke til kommentar
Musty Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 hail to kollektivtrafikk! Lenke til kommentar
jt1 Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Ligger det noen butikk som selger denne pc'en i nærheten av Drammen? Lenke til kommentar
FosFat Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Mener det er alle butikkene som er med i coop kjeden som har denne pc-en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå