Gå til innhold

seagate barracuda 200GB for 100kroner

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alle priser er inkl.mva. Det taes forbehold om trykkfeil, vare som ikke kan skaffes, feil beskrivelse, samt gale bilder. ITbutikken henviser til produsenten for ytterligere informasjon

Trykkfeil blir vel det samme som prisfeil.

Tror nok ikke dere 100 som ahr bestilt får dette, men uansett vet jo dere at dem har gjort en "trykkfeil" og at den ikke skal være priset slikt. Men av natur regner jeg med er dere noen sleipe ** som hopper rett i det.

Jeg synes det er latterligt, ettersom dem prøver å drive butikk.

Lenke til kommentar
Jeg mener at det var samme butikken som la ut Western Digital hardisker på 80GB veldig billig for litt over 1 års tid tilbake, folk her inne gikk helt av hengslene og bestilte en drøss med disker. Butikken svarte da med å tilby 2 stk. hardisker pr. person. Er det noen her inne som husker dette?

Det var vel MPX. Ca på denne tiden i fjor kom de i skade for en feilprising og solgte unna Seagate Barracuda 7200.7 160GB 8MB ATA for ca 900kr pr stk. Ordinær pris var ca 1400kr den gangen. Jeg husker det siden jeg kjøpte privat en slik for 1000kr av disse fra en som hadde fått disken til den prisen. Disken fungerer utmerket den dag i dag, men det begynner å bli litt lite plass.

Lenke til kommentar

Problemet med mennesker er at de er så grådige og bestiller 5 x disker selv om burde vært mer enn fornøyd hvis de hadde fått en. Jeg synes at MPX burde latt alle få en disk til 495,- og ikke latt noen få 5 og resten få 0. Bestill derfor én vare neste gang slik at den minimale sjansen for å få den blir litt større :thumbup:

Lenke til kommentar
Det kan jo også være et PR-stunt. De får ganske mange ordrer på en hel haug med disker. Det er vel så vidt jeg har skjønt mye billigere å bestille i store kvanta enn små? For butikken mener jeg.

jeg bare lurer hvordan de skal presse prisen ned til 1/16 av det den var før? uansett hvor mange de bestiller går det antageligvis ikke å få inn harddiskene til så lav pris de kan selge dem for den prisen og tjene noe på den

Det er selvfølgelig en måte, men jeg tror ikke seagate bruker taiwanske barnearbeidere :thumbdown:

Lenke til kommentar
Jeg mener at det var samme butikken som la ut Western Digital hardisker på 80GB veldig billig for litt over 1 års tid tilbake, folk her inne gikk helt av hengslene og bestilte en drøss med disker. Butikken svarte da med å tilby 2 stk. hardisker pr. person. Er det noen her inne som husker dette?

Det var vel MPX. Ca på denne tiden i fjor kom de i skade for en feilprising og solgte unna Seagate Barracuda 7200.7 160GB 8MB ATA for ca 900kr pr stk. Ordinær pris var ca 1400kr den gangen. Jeg husker det siden jeg kjøpte privat en slik for 1000kr av disse fra en som hadde fått disken til den prisen. Disken fungerer utmerket den dag i dag, men det begynner å bli litt lite plass.

Nei, de diskene var western Digital 80 GB, jeg husker det spesiellt siden jeg tipset noen kamerater om dette og de kjøpte der ifra, men de fikk kun kjøpt 2 stk. pr. snute

Tian

Lenke til kommentar
Hvorfor er ikke denne tråden stengt?? Administratorene stenger jo tråder med feilprising med en gang når di mere seriøse web-shop'ene kommer med feilprising

Er ikke it-butikken seriøs?

jo, hvis du leser nøye nok, så ser du at setningen er formulert på en litt "voksen" måte, hvilket gjør den vanskeligere å forstå (tok den ikke selv først)

fuel regner it-butikken som et seriøst firma, derfor syns han/hun at denne tråden skulle vært stengt fordi de gjør det med de andre seriøse butikkene.

edit: jeg mener ikke å være nedlatende når jeg sier voksen, jeg fant bare ikke et bedre ord (føler meg liten igjen)

Endret av AgUr
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...