genstian Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 bekreft bekreft bekreft!!!!!!!!!!!!!! vil ha bekreftelse!!!!!! Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Klart det er slemt gjort... men på den andre siden hvem har jeg mest sympati med? en "anonym" bedrift eller meg selv ? Personlig syns jeg du som moderator burde vise litt fornuft, å holde slike kommentarer for deg selv. Moderatorer er om jeg ikke tar feil en slags "forbilder" for en del folk her på forumet. så jeg sier Lenke til kommentar
microne Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 (endret) bekreft bekreft bekreft!!!!!!!!!!!!!!vil ha bekreftelse!!!!!! Har du ikke fått din? bestillte for 10minutter siden har fått min alt... 5stk... Endret 25. august 2004 av microne Lenke til kommentar
genstian Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 bekreft bekreft bekreft!!!!!!!!!!!!!!vil ha bekreftelse!!!!!! jo den var der sorry så ikke grundig nok Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Bestilte 2 selv... om de endrer prisen uten og si ifra Bryter de forbrukerloven ja. Lenke til kommentar
KAS Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Moderatorer er om jeg ikke tar feil en slags "forbilder" for en del folk her på forumet.så jeg sier De må da ha lov til å si sin ærlige mening de også Lenke til kommentar
AgUr Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Assa hvis du har fått en ordrebekreftelse er vel det med bindende pris? Har sett før på varer jeg har bestilit at prisen gikk opp samme dagen eller dagen etter. Selvom jeg da mangla noe på ordren min og den ikke ble sendt med en gang jeg la inn ordren ble det jo ikke no dyrere for det.... de har skrevet i kundeavtalen at du må svare på en e-post som de sender deg for å godkjenne betinelsene dems, og de innebærer bl.a. annulering av vare ved feilprising (sjekk de to tidligere innleggene mine) Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 De må da ha lov til å si sin ærlige mening de også Klart, men jeg mener dette ikke akkurat er plassen å ytre slike meninger Tråden burde vært stengt for lenge siden, og itbutikken kontaktet. Dere tror da vel virkelig ikke at dere får noe uansett ? Itbutikken har gjort liknende mange ganger før, og har reservert seg mot opplagte feil. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 (endret) ronnya: Mulig jeg gikk litt lang der, men ingen er feilfrie. Jeg synes jeg hadde rett til å si det jeg sa. Hvis noen mener annerledes så får de rapportere det inn så noen andre moderatorer evt. kan fjerne det jeg sa. (jeg lover å ikke ta meg av den saken selv) Men uansett, bare for å rette opp inntrykket litt: Om noen kommer over slike "tilbud" i fremtiden, så kan det være lurt å holde det unna forumet for sin egen del. Da jeg bestillte så ante jeg ingenting om denne tråden, og ble skuffet da jeg så at "tilbudet" var fritt vilt for alle på forumet. Hadde det ikke vært det så hadde man bedret sine egne sjanser samtidig som firmaet ikke får en storm av kjøpere som dermed vil gjøre merkbart innhogg i økonomien om det skulle ta lang tid før de oppdatet det. Edit: Tråden bryter ikke med forumets regler så det en holdes fortsatt åpen. Moderatorer er til for å holde orden her i forumet. Det er ikke vår oppgave å leke "politi" og "ordensmennesker" i samfunnet utenfor forumet og kontakte ITbutikken. Hvis noen føler seg kallet så må de gjerne gjøre det selv. Endret 25. august 2004 av Simen1 Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Men uansett, bare for å rette opp inntrykket litt: Om noen kommer over slike "tilbud" i fremtiden, så kan det være lurt å holde det unna forumet for sin egen del. Vel, steng tråden da, ingenting mer å snakke om. Itbutikken har nok sitt på det tørre, og for de som ønsker å finne mer ut av det, så er det bare å ta en søkerunde i forumet Har vært MANGE liknende tilfeller med dem tidligere. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 disken er en av bestselgerne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
lenny^^ Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Bestiller 5 stykk jeg da.. Liten kjangs at jeg får dem, men det er lov og prøve ^^ Lenke til kommentar
Tian Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Jeg mener at det var samme butikken som la ut Western Digital hardisker på 80GB veldig billig for litt over 1 års tid tilbake, folk her inne gikk helt av hengslene og bestilte en drøss med disker. Butikken svarte da med å tilby 2 stk. hardisker pr. person. Er det noen her inne som husker dette? Mvh Tian Lenke til kommentar
simes Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Har bestillt 4 stykker nå. Hvis jeg ikke får de til 100kr pr/stk annulerer jeg bestillingen. Får jeg de til 500kr pr/stk tar jeg de.. Det mest selvmotsigende utsagnet hittill. Jeg bestilte i alle fall to stykk selv.. Er jo lov å håpe.. Lenke til kommentar
trulsta Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Tror INGEN av dere får disken men artig å se hva itbutikken replyer Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Bestilte 5stk, men tviler på jeg får noe Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 79 brukere på en gang(!!!) leser emnet. vurderer å bestille en... Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 5x200 gigg burde holde Lenke til kommentar
genstian Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 79 brukere på en gang(!!!) leser emnet. vurderer å bestille en... bare en? Lenke til kommentar
lenny^^ Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 vurderer å bestille en... Er det egentlig noe å vurdere ? :D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg