ozone Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Desverre er det ATA og jeg trenger en IDE disk ATA og IDE er det samme. Det er ikke Serial-ATA det er snakk om. Lenke til kommentar
lie Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Morsomt. Tok ett søk for morro skyld https://ssl.itbutikken.dk/default.asp?sprog...47&varenr=54883 Under 500 kr Legg merke til at de selger faktiskt 40 GB for dyrere pris Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Oi, 63 registrerte brukere & 45 Gjester på engang. Ny rekord. Desverre. Det er for mange som hiver seg over det her. Det kommer til å bli stanset. *skulle sett ansiktene til IT butikken i morgen tidlig når det sjekker mail/ordre venter, før de oppdager feilen* var 88 i sted.. Ja, hadde det vært 10 personer, som bestilte 2-3 hver.. så KANSKJE det hadde gått, men da det er for mange, annuleres vel alle. Men det kan jo hende de sender EN disk til alle da Lenke til kommentar
mantra17 Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 leste dere ikke kjøpeavtalen? vel her er den: Nå sender vi en en e-post til deg, så du kan se om bestillingen er riktig. Fra deg som kunde trenger vi en tilbakemelding på at du ikke oppfatter e-posten som en juridisk bindende ordrebekreftelse, som innebærer at vi har inngått en avtale. Men bare et elektronisk svar fra en datamaskin, som kan brukes til å bekrefte opplysningene. Du akseptere derfor at vi kan slette ordren hvis varen er utgått, eller det er store prisfeil, ol.Hvis man ikke er myndig, aksepterer vi kun ordrer med postoppkrav. Hvis du har valgt annen betalingsform enn postoppkrav og ikke er myndig, blir ordren automatisk endret til en postoppkravsordre.Ved postoppkrav blir prisen alltid omregnet fra danske kroner med d.d kurs ved sendingDet er IKKE inngått en bindende kjøpsavtale med ITbutikken A/S før de har mottatt en ordrebekreftelse fra ITbutikken A/S edit: understreke det tydelig nok jeg quoter denne fordi dere ikke leser det som skjer (moderator kan gjerne gi meg en til advarsel, men det begynner å plage meg at folk ikke følger med. denne diskusjonen kunne vært over for en stund siden nå. Ja vi fikk det med oss første gangen, første gangen, første ga... Men du leser ikke hva vi andre skriver, prøv det en gang, så en gang til og så bare for å være sikker, en tredje gang . Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Personlig meining: Morals forkasteleg å prøve å utnytte butikken på dette viset. Dei har uansett forbehaldt seg mot feilprising. Moral eier jeg ikke når de skriver den prisen der. Men uansett. De sender den nok ikke, så det er jo intet problem. Lenke til kommentar
Shuttle Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 (endret) Vi reserverer oss mot: prisstigning, valutaendringer, force majeure, avgiftsendringer, utsolgte varer og trykkfeil. Endret 25. august 2004 av Shuttle Lenke til kommentar
TempO Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 hva om man betaler med det samme, altså med VISA eller noe? kan de gjøre noe da? Lenke til kommentar
genstian Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Vi reserverer oss mot: prisstigning, valutaendringer, force majeure, avgiftsendringer, utsolgte varer og trykkfeil. ...men ikke anulering Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Svarten, har dere også oppdaget det Grr.. Og appåtil lagt det ut på forumet slik at bestillingene hagler inn slik at alle drastisk reduserer sjansene sine til å få disken til den prisen. Jeg slengte selv inn en bestilling på 4 stk for nesten en time siden. (altså samtidig som tråden dukket opp). Jeg hadde ikke tenkt å røpe det før i morra for å beholde sjansene mine. Nå er jo så godt som alt håp ute.. (IT-butikken har sikkert mottatt bestillinger på over 100 disker allerede). Nå tipper jeg at jeg vinner en mill i lotto før bestillingen min blir bekreftet... (selv om jeg aldri spiller lotto) *skuffet* Lenke til kommentar
genstian Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 hva om man betaler med det samme, altså med VISA eller noe? kan de gjøre noe da? ja tror det Lenke til kommentar
DrittData Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 (endret) Leveringsstatus: Over 4 dager 4 dager -> 4 år -> 40 år -> 400 år før vi ser diskene... Endret 25. august 2004 av DrittData Lenke til kommentar
Shuttle Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 (endret) hva om man betaler med det samme, altså med VISA eller noe? kan de gjøre noe da? Ja ka kan skje da?vest man betaler diskan med visa må det jo funke Endret 25. august 2004 av Shuttle Lenke til kommentar
genstian Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 hva om man betaler med det samme, altså med VISA eller noe? kan de gjøre noe da? Ja ka kan skje da? sender pengene i posten eller overfører dem tilbake! Lenke til kommentar
genstian Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 hva om man betaler med det samme, altså med VISA eller noe? kan de gjøre noe da? Ja ka kan skje da?vest man betaler diskan med visa må det jo funke nei det må det ikke Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Tror ikke de kan gjøre noe dersom man allerede har betalt! Lenke til kommentar
genstian Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 (endret) jeg bestilte et lydkort fra usa med visa og jeg så den aldri Endret 25. august 2004 av hotstian Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Personlig meining: Morals forkasteleg å prøve å utnytte butikken på dette viset. Dei har uansett forbehaldt seg mot feilprising. Klart det er slemt gjort... men på den andre siden hvem har jeg mest sympati med? en "anonym" bedrift eller meg selv ? Joda, forbeholdet gjelder helt til de evt godkjenner ordren. Gamblingen går jo ut på om de godkjenner noen ordrer til denne prisen før de oppdager det. Hvis de godkjenner så er de pliktig å levere varen til den avtalte prisen. Blir de ikke godkjent så kan de uten videre annulere ordren. Men en slik bestillingstorm så tipper jeg de oppdager det veldig raskt og retter opp prisen og annulerer alle ordrer som ikke er godkjent ennå. (De ringer sikkert rundt hele bedriften og "slår alarm" om at ingen skal godkjenne noe før de dobbeltsjekker alle priser.) Akkurat nå, 1 time etter at tråden er opprettet regner jeg det som totalt usansynlig at de ikke har oppdaget det... Jeg regner faktisk også sjansen min til å være liten selv om jeg bestillte ca samtidig som tråden ble opprettet. Dere som bestillte 10 min senere eller mer kan bare drømme. Det er bare å gi opp. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Har aldri handlet på it-butikken..men det aktiveringsvinduet, skal det være på dansk? Lenke til kommentar
genstian Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Har aldri handlet på it-butikken..men det aktiveringsvinduet, skal det være på dansk? ja Lenke til kommentar
microne Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Assa hvis du har fått en ordrebekreftelse er vel det med bindende pris? Har sett før på varer jeg har bestilit at prisen gikk opp samme dagen eller dagen etter. Selvom jeg da mangla noe på ordren min og den ikke ble sendt med en gang jeg la inn ordren ble det jo ikke no dyrere for det.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg