Gå til innhold

seagate barracuda 200GB for 100kroner

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
leste dere ikke kjøpeavtalen?

vel her er den:

Nå sender vi en en e-post til deg, så du kan se om bestillingen er riktig. Fra deg som kunde trenger vi en tilbakemelding på at du ikke oppfatter e-posten som en juridisk bindende ordrebekreftelse, som innebærer at vi har inngått en avtale. Men bare et elektronisk svar fra en datamaskin, som kan brukes til å bekrefte opplysningene. Du akseptere derfor at vi kan slette ordren hvis varen er utgått, eller det er store prisfeil, ol.Hvis man ikke er myndig, aksepterer vi kun ordrer med postoppkrav. Hvis du har valgt annen betalingsform enn postoppkrav og ikke er myndig, blir ordren automatisk endret til en postoppkravsordre.Ved postoppkrav blir prisen alltid omregnet fra danske kroner med d.d kurs ved sendingDet er IKKE inngått en bindende kjøpsavtale med ITbutikken A/S før de har mottatt en ordrebekreftelse fra ITbutikken A/S

edit: understreke det tydelig nok

jeg quoter denne fordi dere ikke leser det som skjer (moderator kan gjerne gi meg en til advarsel, men det begynner å plage meg at folk ikke følger med. denne diskusjonen kunne vært over for en stund siden nå.

Lenke til kommentar
har ikke plass til 2TB skal kjøpe ny pc til noen tusen

Hehe. Hvis du ser en som kaller seg for lie på qxl, så kan du gjette hvem :p

Men uansett. Får plass til 4 hdd til i kabinettet. Og ett par på linux serverene.

Men det er lov å drømme.

Hehe.

*håper også på MPX stil*

Hvis det skjer, så må jeg nesten sverge til itbutikken de neste 2 årene ihvertfall :)

Lenke til kommentar
har ikke plass til 2TB skal kjøpe ny pc til noen tusen

Hehe. Hvis du ser en som kaller seg for lie på qxl, så kan du gjette hvem :p

Men uansett. Får plass til 4 hdd til i kabinettet. Og ett par på linux serverene.

Men det er lov å drømme.

Hehe.

*håper også på MPX stil*

Hvis det skjer, så må jeg nesten sverge til itbutikken de neste 2 årene ihvertfall :)

jeg okså

Lenke til kommentar

Oi, 63 registrerte brukere & 45 Gjester på engang.

Ny rekord.

Desverre. Det er for mange som hiver seg over det her.

Det kommer til å bli stanset.

*skulle sett ansiktene til IT butikken i morgen tidlig når det sjekker mail/ordre venter, før de oppdager feilen*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...