capy Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 tviler på at dere får disken(e) til den prisen:) Lenke til kommentar
SpinNdre Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 tviler på at dere får disken(e) til den prisen:) Det gjør jeg og.. Men det er verdt eg forsøk Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 jo flere bestiller jo mindre blir sjangsen for å at noen får dem i det hele tatt.. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Der var 10 stykker bestilt. Håh, håh! 2TB, gitt. Nå mangler jeg bare tre nye kontrollerkort og et nytt kabinett. Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 (endret) 20 stk her. 99,99999% sikker på at eg aldri vil se disse diskene. fra mailen eg fikk: 2. Priser Alle priser er inkl. 24% moms, hvor ikke noe annet er angitt. Vi reserverer oss mot: prisstigning, valutaendringer, force majeure, avgiftsendringer, utsolgte varer og trykkfeil. Prisene gjelder bare i Norge. Endret 25. august 2004 av Thorvald Lenke til kommentar
Fuel Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 må dem selge den til den prisen da?har de ikke noe " vi tar forhehold om feil prising" ? nei, i det du bestiller må du krysse av på no greier om at, mailen du får ikke er bindene og di tar forbehold om pris feil Lenke til kommentar
SpinNdre Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Der var 10 stykker bestilt. Håh, håh! 2TB, gitt. Nå mangler jeg bare tre nye kontrollerkort og et nytt kabinett. Ja du får dem sikkert også Lenke til kommentar
AX_ Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 2. Priser Alle priser er inkl. 24% moms, hvor ikke noe annet er angitt. Vi reserverer oss mot: prisstigning, valutaendringer, force majeure, avgiftsendringer, utsolgte varer og trykkfeil. Prisene gjelder bare i Norge. https://ssl.itbutikken.dk/default.asp?sprog...47&varenr=54883 Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 jo flere bestiller jo mindre blir sjangsen for å at noen får dem i det hele tatt.. word! hadde tenkt til å si akkurat det selv men, sjansen er vel minimal uansett.. Lenke til kommentar
skrotnisse Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Jeg har bestillt ting som var feilpriset på itbutikken for lenge siden. Den gang var det dvd-rw plater, det viste seg at prisen de hadde oppgitt for en 10pack var for 1 plate (og det var ikke innlysende at det ikke var et godt tilbud.) Jævlene sendte meg 3 plater for over 100kr pr stk. Etterpå ble de veldig vrange så jeg brant inne med platene. Nå blir det nok masse hdd returer,.,. Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Desverre er det ATA og jeg trenger en IDE disk ATA er IDE Eller det er lett å krangle på om linja over er direkte korrekt eller ei, men om du skal ha en disk som du skal koble til flatkabel'en så er det riktig disk. Lenke til kommentar
AgUr Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 (endret) leste dere ikke kjøpeavtalen? vel her er den: Nå sender vi en en e-post til deg, så du kan se om bestillingen er riktig. Fra deg som kunde trenger vi en tilbakemelding på at du ikke oppfatter e-posten som en juridisk bindende ordrebekreftelse, som innebærer at vi har inngått en avtale. Men bare et elektronisk svar fra en datamaskin, som kan brukes til å bekrefte opplysningene. Du akseptere derfor at vi kan slette ordren hvis varen er utgått, eller det er store prisfeil, ol.Hvis man ikke er myndig, aksepterer vi kun ordrer med postoppkrav. Hvis du har valgt annen betalingsform enn postoppkrav og ikke er myndig, blir ordren automatisk endret til en postoppkravsordre.Ved postoppkrav blir prisen alltid omregnet fra danske kroner med d.d kurs ved sendingDet er IKKE inngått en bindende kjøpsavtale med ITbutikken A/S før de har mottatt en ordrebekreftelse fra ITbutikken A/S edit: understreke det tydelig nok Endret 25. august 2004 av AgUr Lenke til kommentar
SinIC Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 3 Stk her. Håper jeg får hvertfall en. Trenger sårt plass... Lenke til kommentar
DrittData Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 varsla like godt hele adresselista på outlooken nå, så får vi se hvilken unnskyldning de bruker senere! Lenke til kommentar
genstian Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 får jeg en mail hvis prisen blir endret og jeg kan anulere ordren? Lenke til kommentar
DrittData Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 jepp, du kan alltid annulere hos it butikken. helt til pakking Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 får jeg en mail hvis prisen blir endret og jeg kan anulere ordren? de MÅ jo sende ut mail hvis prisen endres da.. Jeg kan feks ikke selge deg en vare for 100 kroner, men sende regning på 500... *håper han ikke får mail* Lenke til kommentar
DrittData Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 bare å ta bare på bekreftelsen d så burde vel alt egentlig gå kjempefint tror jeg. Skal garantere at det blir et hell****** hvis de ikke varsler, noe som også er brudd på FK-loven Lenke til kommentar
genstian Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 endres den anulere jeg!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg