schloemi Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 heisann komm over denne SEAGATE BARRACUDA fra ITbutikken til 98 kroner, så anbefaler alle å bestille før de oppdager feilen. Desverre er det ATA og jeg trenger en IDE disk Lenke til kommentar
Grobo Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 må dem selge den til den prisen da? har de ikke noe " vi tar forhehold om feil prising" ? Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Bestiller like gjerne et par jeg.. Lenke til kommentar
IIIvolt Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Dette står nederst på siden hvis du scroller nedover: Alle priser er inkl.mva. Det taes forbehold om trykkfeil, vare som ikke kan skaffes, feil beskrivelse, samt gale bilder. ITbutikken henviser til produsenten for ytterligere informasjon Lenke til kommentar
genstian Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 bestiler jeg kan jeg få til den prisen Lenke til kommentar
Valent Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 jeg oxo !! digger dere!! Lenke til kommentar
IIIvolt Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 (endret) bestiler jeg kan jeg få til den prisen Tviler jeg på siden de har tatt forbehold om diverse feilprising etc... Scroll nedover på siden så finner du det jeg snakker om Edit: Jeg snakker da om siden schloemi linket til her. Endret 25. august 2004 av IIIvolt Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Vel, ser jo at dette står: Alle priser er inkl.mva. Det taes forbehold om trykkfeil, vare som ikke kan skaffes, feil beskrivelse, samt gale bilder. ITbutikken henviser til produsenten for ytterligere informasjon. Det er ikke trykkfeil, men snarere feilprising, hvilket de ikke oppgir, selv om de får det til å gå inn under trykkfeildelen Men vurderer å bestille til eget bruk, kan være fristende Lenke til kommentar
Valent Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 kanskje de selger for det? for å ikke miste kunder. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Når MPX gjorde samme tabben valgte de å allikevel sende ut harddisken til alle som hadde fått ordrebekreftelse, men de var ikke pålagt dette på noen måte såvidt jeg husker. Så ITbutikken kommer sannsynligvis ikke til å sende dem ut (Har bestilt 5stk uansett, de har dem ikke på lager tho ) Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Tja. De koster jo det tidobbelte til vanlig, så jeg tviler på at de er bevisst på det. Lenke til kommentar
SpinNdre Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Da har jeg bestilt, får jeg det ikke til den prisen avbestiller jeg Lenke til kommentar
IIIvolt Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Jeg trenger ihvertfall ikke å gjette to ganger på at de vil få trykkfeil til å dreie seg om feilprising i dette tilfellet... Uansett kan man vel ikke snakke om trykkfeil på nettet, så det er vel heller snakk om et dårlig ordvalg her. Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Billig raid5 Nei, sjangen for at man får det til den prisen er minimal, men det er jo verdt et forsøk? Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 (endret) bestilte 5 jeg får jeg dem ikke til den prisen skal jeg såklar tikke ha dem Hadde vært rått å få dem til den prisen da!! men , det får jeg vel sikkert ikke edit: dette står det litt ned i ordrebekreftelsen: 2. Priser Alle priser er inkl. 24% moms, hvor ikke noe annet er angitt. Vi reserverer oss mot: prisstigning, valutaendringer, force majeure, avgiftsendringer, utsolgte varer og trykkfeil. Prisene gjelder bare i Norge. Jaja.. er jo lov å HÅPE å få dem til den prisen da Endret 25. august 2004 av Axentrix Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Bestillte 2stk jeg Hvis dette er feilprising så håper jeg at de tar det i MPX stil Lenke til kommentar
Valent Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Bestillte 2stk jeg Hvis dette er feilprising så håper jeg at de tar det i MPX stil samma her, ellers så har de mistet meg som kunde! Lenke til kommentar
genstian Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 bestilte 5stk får jeg bekreftet på den prisen bestiller jeg 2stk til på samme ordre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg