Gå til innhold

Nye hodetelefoner til iPod g4.(behagelige)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm...da vil jeg tro det meste av "normale" hodetelefoner blir ubehagelige. Da tenker jeg på sånne med bøyle over eller bak hodet. Du kan jo prøve Sennheiser PX100, de har muligens litt bedre plass og presser ikke så hardt mot hodet.

Antakeligvis er øretelefoner eller clip-ons bedre valg for deg.

Sennheiser MX500 er helt greie øretelefoner, men er neppe bedre enn Koss'en din. Noen av Sony's dyrere saker er ok, hvis du får pruta litt på prisen.

Shure E2c er øreplugger med høyttaler-element i, dette låter visst veldig bra, faktisk. Du blir ganske isolert fra omverdenen, dog. Prisen er 7-800,-.

Noe av det tøffeste du får tak i, er clip-ons'ene fra Audio-Technica. Sjekk utvalget hos Audiocubes i Japan. Her finner du også mange bra alternativer til øretelefoner også.

Har du A-T, så har du ihvertfall noe som svært få andre har. Litt moro det også. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

jeg bruker óg briller, men har aldri hatt problemer! det eneste problemet jeg har hatt var da jeg hadde sånne som går bak hodet, hvis jeg tok av brillene og satte dem på igjen uten å ta av headsettet først. da ble brillene liggende løst oppå bøylen de3r. nå bruker jeg portapro, og har ingen problemer!

Lenke til kommentar
har du fått ipoden allerede??? bestillte du med gravering?

nei jeg har bestilt den men ikke fått den..men jeg har sent deg en del private meldinger svar på dem a..

må vel punge ut til nye portapro da for sportaproene er litt strammere og blir litt vonde etter en stund..

edit: tok uten gravering pga at jeg skal ha den i poen om halvannen uke'

edit2: ooooppppssss mente Polen he he

Endret av kristoffer1989
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...