ATi-Radeon Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Hei, jeg har begynt å trene, og jeg tenkte å kjøpe meg en Ipod for Fritids bruk, jogging etc. Men noen her på en annen tread spurt kanskje om jeg ikke fikk problem med det, pga. IPOD = Harddisk. Når jeg jogger rister det, vill dette påvirke harddisken? blir den ødelagt eller noe? Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 25. august 2004 Forfatter Del Skrevet 25. august 2004 (endret) evt. gå tregere? (srry måtte bare få opp inlegget :/) #slik bumping er i strid med retningslinjene. Advarselsøkning er gitt# Endret 26. august 2004 av It's me Lenke til kommentar
Giugiaro Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Har ikke hatt noen problemer med min iPod G4 under jogging, så kjøp i vei. Tror ikke harddisken eller andre komponenter kan ta skade, det er vel ganske trangt der inne og harddisken tåler mye i form av G. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 25. august 2004 Forfatter Del Skrevet 25. august 2004 tenkte på den her, 20gb til 2800kr. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 25. august 2004 Forfatter Del Skrevet 25. august 2004 eller Ipod mini da? verdt pengene? hvor mange GB var det på Mini'en? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 iPod Mini er 4GB, og er eit greit kjøp dersom du ikkje har bruk for meir. Eg har sett ein blå Mini live, og det er soet Lenke til kommentar
Giugiaro Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Ipod Mini er sikkert fin, men 4 gb fylles raskt opp hos meg. Fikk iPoden for en uke siden, og har allerede rundt 4 gb. Synes mellomlegget mellom G4 og Mini er såpass lite at det er verdt alle de ekstra GB'ene. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Eg har 13,87GB, men det er masse dårlig trance fra LAN der som eg aldri høyrer på, dog har dei 20GB vore nyttige, både pga. at musikken tar så stor plass, og at eg kan bruke spelaren til ekstern harddisk. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Det står jo på apple.no at den tåler jogging...hvis den går i stykker under jogging er det vel garantisak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå