Scott-B Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Var ikke 100% sikker på hvor jeg skulle putte dette emnet, så jeg putter det her. det har seg sånn at jeg har et problem, som vanlig. Denne gangen handler det om min nye TVut compkabel. Da jeg kom hjem plugga jeg den i, og etter et par instillinger kom det bilde fram på Tven min. Overraskende enkelt tenkte jeg naivt, og kleiste skinkene i godstolen for å ta en god marathon med de nye animeepisodene mine. Jeg startet en episode, winamp kom opp. men uten bilde i winampruta. Prøvde et par andre programmer, men uten resultater. Altså, det ser ut til at skjermbilde fungerer som det skal, men når jeg skal se en film i winamp, kommer det ingenting. Hvis noen forstår hva jeg mener. Hva feiler det her montro? noen som vet? Har et Radeon 9800pro hvis det spiller noen rolle. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Sett TV som Primary display eller bruke Theatermode. Les litt her kanskje: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=233424 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå